Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Autopromotec 2007

Mnóstwo odwiedzających, zainteresowanie ze strony mediów, duża liczba najważniejszych wystawców i wzrost zainteresowania mieszkańców środkowo-południowych Włoch. Taki był Autopromotec 2007 odbywający się w Bolonii (Włochy) w dniach 23-27 maja.

Włoskie targi Autopromotec należą do tych imprez targowych, na które przyjeżdża niewielu Polaków. Być może jest to spowodowane tym, że targi te nie mają w Polsce żadnego przedstawiciela. A szkoda. Bo paleta produktów prezentowana w Bolonii jest wyjątkowo atrakcyjna i bardzo szczególna. Tak naprawdę niewiele jest imprez targowych na świecie, podczas których można zapoznać się z tak dużą ofertą ciekawego wyposażenia warsztatowego. Targi w Bolonii to doskonałe miejsce dla wszystkich firm, które chcą poszerzyć swoją ofertę o urządzenia, których jeszcze w Polsce nie ma. Dlatego tym bardziej dziwi fakt, że polskich odwiedzających i wystawców jest tam niewielu. Ale miejmy nadzieję, że to się zmieni i w końcu Polacy będą korzystali z możliwości, jakie dają im te targi.






Centrum Wystawiennicze w Bolonii odwiedziło 99 182 osób (czyli o 6,6 procent więcej niż rok wcześniej), w tym 16 806 przybyło z zagranicy (o 7,9 procent więcej niż rok wcześniej) z ponad 110 krajów! To pokazuje, że Autopromotec staje się coraz bardziej międzynarodowy. Na obecnej wystawie było też 500 zagranicznych wystawców, co oznacza wzrost o 47 procent w stosunku do roku 2005. Najwięcej firm zagranicznych przybyło z Niemiec, Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Holandii i Hiszpanii. Wystawcy prezentowali najnowsze osiągnięcia krajowych przemysłów na specjalnych stoiskach.
Podczas targów była wspaniała okazja do nawiązywania nowych kontaktów. Autopromotec Observatory ocenia, że kontrakty, które zostały zawarte podczas takich spotkań sięgają 980 milionów euro.






Na targach obecnych było także wielu dziennikarzy branżowych, z których połowa przybyła z zagranicy. Łącznie w centrum prasowym wydano 211 akredytacji. Mieli oni okazję nie tylko zobaczyć wystawę, ale też uczestniczyć w licznych konferencjach i specjalnych eventach organizowanych przez wystawców, których było blisko 600. Dzięki Autopromotec Bolonia staje się stolicą samochodowego przemysłu warsztatowego, jednego z najważniejszych we włoskiej gospodarce. Następna edycja odbędzie się za dwa lata w dniach 20-24 maja 2009 roku.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony