Firma Autorobot Finland OY wprowadziła do sprzedaży nowy typ stanowiska naprawczego, które wyposażone jest w hydrauliczne funkcje w konstrukcji ramy naprawczej. Prostowanie karoserii pojazdu jest dzięki temu szybsze i łatwiejsze. Hydrauliczna rama naprawcza wyposażona jest w trzy siłowniki hydrauliczne podwójnego działania, które sterowane są bezprzewodowo za pomocą pilota. Mocowanie pojazdu do ramy jest szybkie, ponieważ szczęki progowe mogą być przesunięte zgodnie z długością pojazdu tylko przez naciśnięcie przycisku na pilocie.
Ta sama technika hydrauliczna zmienia długość ramy naprawczej w zależności od długości pojazdu. Dodatkowo pozwala to na szybkie zamocowanie w szczękach progowych samochodów z konstrukcją ramową i pojazdów bez rantu na szczęki progowe.
W nowym typie ramy naprawczej Autorobota B20+ zastosowana została opatentowana technika prostowania karoserii naciąg/pchanie. Technika ta zdobyła popularność wśród właścicieli warsztatów napraw powypadkowych, którzy zakupili poprzedni model – Autorobot B20. Prezentowany model Autorobot B20+ spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i został bezpośrednio na Targach zakupiony przez firmę Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów Henryk Rosiak, Pobiedziska k/Poznania. Autorobot B20+ dostępny jest w wersji zasilania 380 V i udźwigu 3 tony lub – na specjalne zamówienie – w wersji zasilania 220 V i udźwigu 4 tony. Wieża naciągająca daje siłę naciągu 10 ton i siłę pchania 6 ton.
Autorobot B20+ wyposażony jest w szafkę na hydraulikę i zestaw komputerowy, która to kombinacja oszczędza powierzchnię. Umieszczenie jednostki hydraulicznej w szafce sprawia, że praca serwisowa jest łatwiejsza. W górnej części szafki znajdują się dwie półki, odpowiednie np. na słupki i końcówki pomiarowe. Laptop z kartami pomiarowymi i programem danych pomiarowych może być umieszczony na wierzchu szafki.
Komentarze (0)