Oszacowanie, naprawa i uszkodzenia
Pomiar pokazuje, że górne zakończenie McPhersona zostało wgniecione do tyłu o 4 mm i 2 mm w bok.
Dalsze sprawdzanie potwierdza, że podwozie jest na granicy tolerancji w pozostałych miejscach, oprócz przodu.
Przednia podłużnica jest wygięta 9 mm w bok.
Ten punkt jest poprawny. Dlatego można stwierdzić, że uszkodzenie ogranicza się do przedniej części pojazdu.
Przejście do punktu pomiarowego nr 5: wymiar szerokości wskazuje odchyłkę 8 mm podczas gdy wymiary długości i wysokości są właściwe.
Po analizie pomiarowej blacharz uzyskuje odpowiednią informację do przeprowadzenia skutecznej naprawy – w którym kierunku i na jaką odległość należy wyprostować karoserię.
Prostowanie karoserii pod nadzorem urządzenia pomiarowego
Podwójny uchwyt jest wspaniałym narzędziem do naciągu wzmocnionych karoserii. Należy umieścić głowicę urządzenia pomiarowego zgodnie z kartą pomiarową, następnie śledzić jak precyzyjnie przebiega naprawa karoserii do punktu o właściwym wymiarze.
Wartości odniesienia z karty pomiarowej czynią naprawę właściwą, łatwą i szybką.
Prostowanie jest zakończone pomyślnie, gdy wszystkie punkty pomiarowe mieszczą się w tolerancji +/_ 3 mm jak skonfigurowano w programie pomiarowym. Wydrukowany raport pomiarowy jest dokumentem, który zaświadcza o uzyskaniu przez warsztat blacharski rezultatów najwyższej jakości.
Zestawy
Komentarze (0)