Wydarzenia

ponad rok temu  23.07.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Axalta na IBIS w Monachium

Jim Muse z Axalty podczas IBIS

Axalta, wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, wzięła udział w Międzynarodowym Sympozjum Branży Blacharskiej i Lakierniczej (IBIS). Wydarzenie odbyło się 11-13 czerwca w Monachium. Firmę reprezentowało 32 uczestników – członkowie kadry zarządzającej, przedstawiciele trzech marek renowacyjnych premium: Cromax, Spies Hecker i Standox – oraz partnerzy i klienci. Axalta była także oficjalnym partnerem sympozjum.

– Sympozjum IBIS na stałe wpisało się w kalendarz wszystkich czołowych graczy z branży lakierniczej – mówi Joe McDougall, Axalta’s executive vice president and president of global refinish and EMEA, który przewodził delegacji producenta. – Możliwość spotkania w jednym miejscu najlepszych ekspertów z branży, firm kształtujących rynek oraz wielu kluczowych klientów to znakomita okazja, aby omówić największe wyzwania i strategie na przyszłość.
Jednym z głównych uczestników panelu dyskusyjnego poświęconego obecnym trendom w zakresie rozwoju umiejętności i talentów w lakiernictwie był Jim Muse, Axalta’s North America sales director and global refinish accounts director. – Zwiększanie zaangażowania i szkolenie pracowników to kluczowe elementy pracy działu HR. Nie zapominamy też, że globalna branża lakiernicza powinna przyciągać najbardziej utalentowanych pracowników, którzy zadbają o jej przyszłość. W związku z tym Axalta blisko współpracuje z uczelniami na całym świecie. Nie tylko pomaga studentom rozwijać umiejętności zawodowe, lecz także budzi w nich zainteresowanie tematyką lakiernictwa i zachęca do podjęcia kariery w tym sektorze.
Axalta oraz jej trzy globalne marki renowacyjne premium dowodzą swojego zaangażowania w rozwój umiejętności w branży poprzez organizację szkoleń i warsztatów dla studentów oraz lakierników. Na przykład w Holandii Standox przy współpracy uczelni Edudelta organizuje dni lakiernicze dla studentów, podczas których powstaje na niej warsztat lakierniczy. Co więcej, firma zachęca lokalne warsztaty do przyjmowania studentów na praktyki. 
W Ameryce Północnej Axalta współpracuje z technikami i szkołami zawodowymi, dostarczając produkty i wsparcie szkoleniowe uczniom i studentom, którzy chcą rozpocząć pracę w branży lakierniczej. 
– Tego typu działania pomagają wypełnić lukę w umiejętnościach niezbędnych do pracy w branży lakierniczej. Pozwalają również uczniom i studentom zdobyć wiedzę niezbędną do osiągania sukcesów na współczesnym rynku pracy – podsumowuje Muse.
Podczas sympozjum IBIS Global Summit Axalta była obecna także jako wystawca. Na stoisku prezentowano różne inicjatywy branżowe, w tym RepScore.net, nowy, innowacyjny cyfrowy system do zarządzania siecią warsztatów, kładący nacisk na poprawę współpracy warsztatów i właścicieli sieci. System przyczynia się do optymalizacji świadczonych usług oraz jakości zarówno warsztatów, jak i całej sieci, dzięki czemu firma wyróżnia się na tle konkurencji.
IBIS to ważna impreza dla sektora lakiernictwa. Od 2001 roku gromadzi lakierników, ekspertów branżowych i producentów systemów lakierniczych z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają najnowsze doniesienia z branży, mają też okazję porozmawiać na żywo z innymi specjalistami.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony