Axalta wzięła udział w konferencji Chemicals Sales & Marketing Toolbox (14-15 listopada, Frankfurt). Drugiego dnia panelu Gilles Navez, Axalta product and marketing director, refinish systems na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, mówił o najlepszych praktykach firmy w zakresie transformacji cyfrowej w branży lakierniczej.
W trakcie wypowiedzi nawiązywał m.in. do historii innowacyjnych rozwiązań cyfrowych Axalta oraz doświadczenia firmy w obszarze poprawy wydajności pracy warsztatów. Jednym z wymienionych innowacyjnych rozwiązań był pierwszy bezprzewodowy system Axalta do cyfrowego zarządzania kolorami w chmurze, któremu towarzyszyła premiera pierwszego na świecie spektrofotometru z łącznością Wi-Fi.
Przez ostatnie kilka lat nastąpił ogromny postęp w digitalizacji branży lakierniczej, a rozwiązania cyfrowe pojawiają się na każdym etapie pracy lakiernika – od bezprzewodowego dopasowania koloru, do analizy danych na temat popularności kolorów.
– Analizujemy też sposoby budowania bliskich relacji z klientami poprzez nasze usługi. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat dokonaliśmy ogromnego postępu, aby stać się w pełni cyfrowym usługodawcą, a nie tylko czołowym producentem lakierów z klientami w ponad 130 krajach – podkreślał Gilles Navez.
Organizowana już po raz siódmy konferencja Chemicals Sales & Marketing Toolbox to największe tego typu wydarzenie w Europie. Każdego roku gromadzi prawie 200 osób z działów sprzedaży i marketingu z branży chemicznej, które dzielą się najlepszymi praktykami.
Komentarze (0)