– Renowacja samochodów elektrycznych, czy to akumulatorowych, czy hybrydowych, wymaga nie tylko szczególnych środków ostrożności, lecz także specjalnych produktów i metod pracy – podkreśla Marcin Masikowski, Axalta training coordinator refinish systems.
Podczas napraw pojazdów elektrycznych lakiernicy muszą zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo pracy. Na początek – to bardzo ważne – trzeba odłączyć akumulator, tak aby podczas naprawy przypadkowo nie włączyć zasilania. To jednak nie wszystko.
– Dodatkowym wyzwaniem jest zrealizowanie naprawy zgodnie z ideą marki Cromax – w sposób wydajny i na najwyższym poziomie, jednocześnie mając na uwadze elektronikę oraz akumulatory, które są wrażliwe na wysokie temperatury. Sytuację komplikują ponadto różne górne limity temperatury poszczególnych producentów samochodów. Zawsze radzimy, aby przed rozpoczęciem pracy lakiernicy zapoznali się z konkretnymi zaleceniami danego producenta – wyjaśnia Masikowski.
Podczas napraw pojazdów elektrycznych lakiernicy mogą liczyć na znakomite właściwości rewolucyjnych produktów z serii Ultra Performance Energy System Cromax. Oferują one krótki czas procesu, znakomite efekty i niskie zużycie energii ze względu na możliwość suszenia w niskich temperaturach. W szczególności na uwagę zasługuje lakier bezbarwny CC6750 Ultra Performance Energy System Clear – wykorzystując opatentowaną technologię żywicy, zapewnia krótki czas schnięcia w niskiej temperaturze: 30-55 min w 20°C i 10-15 min w 40-45°C.
Więcej informacji o lakierze bezbarwnym CC6750 Ultra Performance Energy System Clear oraz linii Ultra Performance Energy System można znaleźć na stronie www.cromax.com/pl/cc6750.
Komentarze (0)