ponad rok temu  01.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Organizator: Magneti Marelli

Miejsce: Sosnowiec

Data rozpoczęcia: 30.09.2016

Data zakończenia: 30.09.2016

Bezpośredni wtrysk benzyny: FSI, TSI, CGI, HPI, THP, EcoBoost, D-4, D-4Spl

Zakres szkolenia obejmuje:

  • Wprowadzenie do silników z bezposrednim wtryskiem benzyny
  • Budowa diagnostyka i zasada działania układu Motronic MED
  • Zasada działania układu sterowania
  • Budowa oraz funkcje
  • Sterowanie bezposrednim wtryskiem paliwa
  • Dawkowanie paliwa – wtrysk
  • Podstawowy tryb wtrysku paliwa
  • Tryb specjalny – wstepne podgrzewanie katalizatora
  • Tryb specjalny - pełnego obciazenia
  • Elektroniczny systemem chłodzenia silnika
  • Sterowanie ukierunkowanym dopływem powietrza
  • Sterowanie podcisnieniem serwomechanizmu hamulca
  • Sterowanie układem zapłonowym
  • Sterowanie zmiana geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrzadu
  • Układ oczyszczania spalin
  • Czujnik 2 temperatury powietrza zasysanego w filtrze powietrza
  • Czujnik cisnienia serwomechanizmu hamulca
  • Potencjometr recyrkulacji spalin
  • Potencjometr zaworów klapowych kolektora dolotowego
  • Czujnik wysokiego cisnienia paliwa
  • Czujnik temperatury spalin
  • Sonda NOx

Konkurencyjne rozwiazania silników z bezposrednim wtryskiem benzyny Mitsubishi – GDI, Ford, Mazda, Volvo – EcoBoost, Citroen, Peugeot –HPI, BMW - THP (Turbo High Pressure), Audi FSI z układem Valvelift, Toyota - D-4 (Direct injection 4 – stroke gasoline engine), Toyota/Lexus - D-4S (Direct injection 4-stroke gasoline Superior version)

  • Typy pomp wysokiego cisnienia
  • Problemy serwisowe

Więcej informacji TUTAJ

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony