Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.
Legenda elementów– automatyczna skrzynia
Samochody osobowe/BMW/3 [05>11] (E90) /335xi Kat/Sedan 3-bryłowy/N54 B30A (225 kW)/[03/07>--/11]
Siemens/MSD80/-/[09/07>]/Automatyczna skrzynia z wentylatorem chłodzenia silnika 600 W, Bosch 8.0 ABS
001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Akumulator zapłonowy
003 Wyłącznik zapłonu
004 Inteligentny czujnik akumulatora
005 Alternator
006 Czujnik ciśnienia układu wspomagania hamulca
007 Sygnał pozycji neutralnej
008 Wtyczka otwierania maski silnika
009 Przełącznik pedału hamulca elektronicznego
010 Wtyczka centralki elektronicznej immobilizera
011 Rozrusznik
012 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika
013 Moduł silnika wentylatora chłodzenia silnika napędowego i klimatyzacji
014 Przekaźnik główny
015 Termostat płynu chłodzenia
016 Silniczek pompy płynu chłodzącego
017 Silniczek chłodzenia centralki
018 Elektrozawór przepustnicy spalin
019 Pojedyncze wbudowane cewki
020 Filtr przeciwzakłóceniowy
021 Wtryskiwacze piezoelektryczne
022 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu
023 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu
024 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
025 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
026 Elektrozawór przepustnicy
027 Elektrozawór przepustnicy
028 Przekaźnik przyłącza 30
029 Moduł regulacji pompy paliwa
030 Pompa paliwa
031 Szyny danych CAN
032 Sonda lambda z grzałką
033 Sonda lambda z grzałką
034 Czujnik lambda szerokopasmowy
035 Czujnik lambda szerokopasmowy
036 Czujnik prędkości z efektem Halla
037 Zawór czyszczenia pochłaniacza (EVAP)
038 Regulator wielkości przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
039 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
040 Czujnik poziomu oleju
041 Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
042 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym
043 Czujnik elektronicznego pedału gazu
044 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru
045 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
046 Czujnik spalania stukowego
047 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
048 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
049 Regulator ciśnienia oleju
050 Złącze diagnostyczne OBD
051 Wtyczka centralki elektronicznej ABS
F001 Wartość niedostępna
F002 Bezpiecznik F37 30A
F003 Bezpiecznik F11 20A
F004 Bezpiecznik F38 30A
F005 Bezpiecznik F54 60A
F006 Bezpiecznik F74 10A
F007 Bezpiecznik F108 250A
F008 Bezpiecznik F69
F009 Bezpiecznik F09
F010 Bezpiecznik F040 20A
F011 Bezpiecznik F16 10A
F012 Bezpiecznik F028 5A
Pin Funkcja
A01 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
A02 Wtyczka ECU immobilizera – niezdefiniowana
A03 Czujnik akumulatora inteligentnego – sygnał
A04 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
A05 Elektrozawór przepustnicy spalin – sterowanie PWM
A06 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A07 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A08 Moduł silnika wentylatora chłodzenia silnika napędowego i klimatyzacji – sterowanie PWM
A09 Nieokablowany
A10 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
A11 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A12 Nieokablowany
A13 Wtyczka elektronicznego urządzenia sterującego immobilizera – zasilanie +12 V
A14 ECU sterowania silnika – CAN Sygnał H
A15 Wtyczka ECU immobilizera – niezdefiniowana
A16 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
A17 Wtyczka urządzenia sterującego ABS – sygnał
A18 Nieokablowany
A19 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
A20 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A21 Złącze diagnostyczne OBD – sygnał linii cyfrowej
A22 Nieokablowany
A23 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
A24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A25 Nieokablowany
A26 Silniczek chłodzenia silnika – sterowanie PWM
B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B02 Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy – uziemienie
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
B06 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
B07 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
B08 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
B09 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
B10 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
B11 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
B12 Szerokopasmowa sonda lambda – włączanie
B13 Szerokopasmowa sonda lambda – włączanie
B14 Czujnik ciśnienia ładowania układu hamowania – zasilanie +5 V
B15 Czujnik ciśnienia serwohamulca – sygnał
B16 Nieokablowany
B17 Nieokablowany
B18 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
B19 Ogrzewanie sondy lambda – sygnał
B20 Ogrzewanie sondy lambda – sygnał
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Ogrzewanie sondy lambda – masa
B24 Ogrzewanie sondy lambda – masa
B25 Ogrzewanie sondy lambda – przełączanie
B26 Ogrzewanie sondy lambda – przełączanie
C01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C02 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
D01 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 01, sygnał podstawowy
D02 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 02, sygnał podstawowy
D03 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 03, sygnał podstawowy
D04 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 04, sygnał podstawowy
D05 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 05, sygnał podstawowy
D06 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 06, sygnał podstawowy
E01 Nieokablowany
E02 Nieokablowany
E03 Regulator przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
E04 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
E05 Czujnik pozycji neutralnej – uziemienie
E06 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
E07 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
E08 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – uziemienie
E09 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – masa
E10 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
E11 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – zasilanie +5 V
E12 Nieokablowany
E13 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
E14 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
E15 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
E16 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
E17 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
E18 Nieokablowany
E19 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E20 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E21 Nieokablowany
E22 Nieokablowany
E23 Elektrozawór pochłaniacza EVAP– sterowanie PWM
E24 Nieokablowany
E25 Nieokablowany
E26 Nieokablowany
E27 Nieokablowany
E28 Nieokablowany
E29 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
E30 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
E31 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – zasilanie +5 V
E32 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – masa
E33 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – sygnał
E34 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
E35 Urządzenie sterujące silnika – sygnał linii cyfrowej
E36 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
E37 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
E38 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
E39 Nieokablowany
E40 Nieokablowany
E41 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E42 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E43 Nieokablowany
E44 Nieokablowany
F01 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 01
F02 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 02
F03 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 03
F04 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 04
F05 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 05
F06 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 06
F07 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 01
F08 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 02
F09 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 03
F10 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 04
F11 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 05
F12 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 06
G01 Nieokablowany
G02 Nieokablowany
G03 Nieokablowany
G04 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
G05 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu – sterowanie PWM
G06 Nieokablowany
G07 Siłownik przepustnicy do spalin – sterownik PWM
G08 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
G09 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
G10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
G11 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
G12 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
G13 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
G14 Siłownik przepustnicy do spalin – sterownik PWM
G15 Nieokablowany
G16 Nieokablowany
G17 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
G18 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu – sterowanie PWM
G19 Termostat płynu chłodzącego – sygnał
G20 Nieokablowany
G21 Nieokablowany
G22 Nieokablowany
G23 Nieokablowany
G24 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
G25 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
G26 Silnik pompy płynu chłodzącego – sterownik PWM
Komentarze (0)