Wydarzenia

ponad rok temu  19.11.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

CarAtelier

Pojawił się nowy blog mówiący o serwisowaniu samochodów, tym razem dla klientów warsztatów. To CarAtelier, dostępny pod adresem www.CarAtelier.pl. Nazwa pochodzi od słów car – samochód i atelier – warsztat.

Nie jest to informator dla mechaników ani dla miłośników techniki motoryzacji, ale dla kierowców korzystających z usług serwisów. Chociaż i warsztatowcy będą mieli o czym poczytać.
- Blog jest miejscem, gdzie bez spinania się, toczenia wojny o to, czy zawsze lepszy jest warsztat niezależny czy też ASO, bez niepotrzebnych uogólnień i stereotypów piszę o tym, na co zwrócić uwagę podczas serwisowania samochodu – mówi Maciej Matczak, autor bloga. - Przy okazji promując niezależne myślenie oraz dbanie o własne interesy w każdym serwisie, niezależnie od autoryzacji, przynależności do sieci czy też zupełnej niezależności. Ale i w poszanowaniu usługodawcy.
Na blogu są poruszane kwestie prawne związane z procesem obsługi, specyfiką działalności ASO i nie-ASO, a nawet ze stroną psychologiczną kontaktów klienta z warsztatowcem. Blog zaś nie jest miejscem, gdzie można dowiedzieć się, jak przeprogramować komputer i czy lepszy jest „francuz” czy „niemiec”.
Autorem jest Maciej Matczak, który od kilkunastu lat zajmuje się obsługą posprzedażną, tzn. serwisem samochodowym, od strony rynkowej, klientowskiej. Wprowadzał na rynek nowe usługi serwisowe, zajmował się standardami i jakością obsługi w warsztatach, marketingiem usług, a w ramach firmy Motomarketing.pl przygotowuje i prowadzi szkolenia nietechniczne dla warsztatów oraz wydaje dla nich książki.

Więcej informacji: maciej.matczak@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony