Firma Q Service Castrol, stawiając na nowe formy komunikacji z klientami, nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.
Sprawdzam Jak to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy 990 tysięcy subskrybentów, a filmy, które się na nim pojawiają, często prezentują poważne tematy w lekkim i zabawnym tonie.
W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych prowadzącemu powierzono do zrealizowania trzy zadania: pełny przegląd techniczny samochodu, wymianę oleju oraz tarcz hamulcowych. Film zrealizowano w należącym do sieci Q Service Castrol warsztacie Polauto w Markach.
Sieć została również partnerem jednego z ostatnich filmów opublikowanych na kanale Povagowani. Prowadzony z myślą o miłośnikach motoryzacji kanał YouTube ma 381 tysięcy subskrybentów. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty i ciekawostki na temat samochodów. Youtuber realizuje również produkcje związane z historią motoryzacji.
– Chcemy, aby w świadomości coraz większej liczby osób marka Q Service Castrol istniała jako kompleksowy opiekun auta, który zajmie się jego serwisem oraz bieżącymi naprawami. Cieszymy się, że możemy wykorzystać wspólny potencjał, jaki płynie z działań pomiędzy siecią serwisów a twórcami internetowymi – podsumowuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.
Komentarze (0)