Paliwa i oleje

ponad rok temu  09.06.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Castrol przekonuje, że produkty premium się opłacają

W nowych filmach na kanale YouTube Castrol objaśnia korzyści ze stosowania środków smarnych klasy premium, umożliwiając konsumentom podejmowanie bardziej świadomych decyzji co do zakupu oleju silnikowego, a warsztatom ułatwiając sprzedaż droższych środków smarnych.

Nowe filmy, które można w łatwy sposób udostępnić na stronach internetowych warsztatów, pomagają wyjaśnić różnice między poszczególnymi rodzajami olejów, jak również właściwości ich formulacji, opracowanych z myślą o zapewnieniu ochrony silnika w typowych sytuacjach, w tym w ruchu z częstym zatrzymywaniem się i ruszaniem, jeździe z dużą prędkością i w przypadku długich przebiegów między przeglądami. Klienci mogą także zdobyć wiedzę na temat dodatków do oleju silnikowego oraz różnic między olejami syntetycznymi i konwencjonalnymi.
Wyniki ogólnokrajowego badania trendów w konserwacji pojazdów były inspiracją dla nowej odsłony kanału Castrol na YouTube. Co istotne dla serwisów pojazdów, okazuje się, że 29% właścicieli samochodów wolałoby, aby poziom oleju w ich autach sprawdzał mechanik, ponieważ uważają, że zrobiłby to lepiej.
Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie weryfikują poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie sprawdzili poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak sprawdzić poziom oleju w swoim obecnym pojeździe. Aż 17% respondentów nigdy nie uzupełniało oleju silnikowego w swoim obecnym ani poprzednim samochodzie.
Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli oleju raz w miesiącu, jednak według zrealizowanej niedawno ankiety 56% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego rzadziej. 28% sprawdza stan oleju dopiero wtedy, gdy zaświeci się kontrolka, a zaledwie 11% respondentów wie, że już w tym momencie może dojść do uszkodzenia silnika.
Castrol szacuje, że 21% pojazdów na europejskich drogach ma obecnie niski stan oleju silnikowego, a w 8% z nich może z tego powodu w każdej chwili dojść do uszkodzenia silnika, gdyż stan oleju utrzymuje się poniżej zalecanego poziomu minimalnego.
– Stworzyliśmy nasz kanał na YouTube, aby informować polskich kierowców o korzyściach wynikających ze stosowania środków smarnych klasy premium dla ochrony silników – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA. – Otwiera to większej liczbie warsztatów możliwość sprzedaży produktów premium kierowcom, którzy odwiedzają je w celu przeprowadzenia rutynowych przeglądów oraz konserwacji swoich pojazdów i bez tej informacji mogliby wybrać tańszą alternatywę.

Kanał YouTube firmy Castrol znajduje się pod adresem www.youtube.com/user/CastrolPL

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony