Firma Gates planuje zacieśnić współpracę z warsztatami i firmami handlowymi. W jaki sposób, dowiemy się podczas tegorocznych tarów Automechanika we Frankfurcie (16-20 września br.).
Jednym z celów jest rozszerzanie kompetencji – nie tylko w warsztatach, ale także pośród partnerów handlowych firmy.
- Nasze produkty są nowoczesne, a skutki ich uszkodzenia mogą okazać się bardzo kosztowne. Właśnie dlatego dla naszych partnerów ważne jest, aby mieli dostęp do aktualnych informacji z zakresu montażu i dalszej obsługi – wyjaśnia Wim Goossens, dyrektor marketingu na Europę firmy Gates.
Odwiedzający stoisko firmy (B91, hala 2) będą mogli zapoznać się ze wszystkimi nowymi narzędziami opracowanymi z myślą o warsztatach i firmach handlowych dla poprawy efektywności oraz poziomu wiedzy technicznej, a co za tym idzie – zwiększenia zysków.
Jedna z prezentacji dotyczyć będzie nowej oferty interaktywnych usług dla warsztatów i firm handlowych. Gates zaprezentuje ponadto szereg nowości w różnych liniach produktowych, jak również kompletny asortyment pasków, komponentów metalowych i zestawów do ciężarówek. Na wszelkie pytania odwiedzających odpowiedzą szkoleniowcy techniczni oraz europejski zespół zarządzania sprzedażą.
Komentarze (0)