Błąd od czujnika poziomowania nie musi oznaczać wymiany czujnika. Najpierw trzeba sprawdzić okablowanie i wtyczkę, podstawić drugi czujnik na próbę i dopiero wtedy podjąć właściwą decyzję
Z punktu widzenia warsztatowca dobra usługa to szybka diagnostyka, naprawa lub wymiana części oraz sprawdzenie naprawianego układu. W takiej kolejności przebiega cały ten proces, a każdy etap musi być wykonany możliwie najlepiej i bez pomyłki. Jeżeli popełniamy błąd, na przykład w diagnostyce, to dalsze kroki będą przebiegały niewłaściwie, a naprawa nie zostanie wykonana prawidłowo.
W warsztatach samochodowych nie zawsze wszystkie etapy naprawy wykonuje jedna osoba, na przykład demontażem zajmuje się mechanik, a naprawą sterowników elektronik. Zatem wszystko musi być uzgodnione, aby praca została zrealizowana prawidłowo. Jeżeli mechanik widzi, że sterownik od instalacji gazowej był źle przymocowany, co powodowało silne drgania, to ta informacja musi trafić do elektronika, aby właśnie pod tym kątem zbadał sterownik. W przypadku naprawy samochodu przez dwie osoby bardzo ważna jest wymiana informacji technicznych. Pozornie błahe sprawy...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)