Rodzina produktów Ceramizer jest coraz większa
Ceramizery to polskie preparaty dodawane do oleju, które pod wpływem temperatury (tarcia) łączą się z cząsteczkami metalu i odbudowują zużyte powierzchnie tarcia.
Utworzona warstwa ceramiczno-metalowa charakteryzuje się niskim współczynnikiem tarcia, a powierzchnia jest odporniejsza na ścieranie niż w przypadku kontaktu metal-metal. Taka warstwa chroni silnik podczas normalnej eksploatacji. Namacalnym skutkiem działania preparatów jest podniesienie i wyrównanie ciśnień sprężania na poszczególnych cylindrach silnika.
Analogiczny proces ma miejsce przy zastosowaniu ceramizera przeznaczonego do innych układów, takich jak manualna skrzynia biegów czy układ wspomagania lub tylny most.
Aktualnie w gamie znajduje się 17 produktów w wersjach do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych czy w specjalnej konfiguracji dla warsztatów samochodowych.
Dla warsztatów i zakładów napraw specjalistycznych Ceramizer przygotował dedykowane rozwiązanie: Ceramizer Pro – zestaw produktów do usługowego zastosowania. Opakowanie Ceramizer Pro zawiera 10 pojedynczych doz ceramizerów. Przewagą preparatów z linii Pro jest ich sprzedaż wraz z usługą serwisową, co stwarza możliwość uzyskania zarobku zarówno na preparacie, jak i na wykonywanej usłudze. Co istotne, ceramizer otwiera przed warsztatami możliwość sprzedaży usługi klientom, którzy chcą dbać o pojazdy, a niekoniecznie przychodzą w sytuacji awarii. To całkiem nowa grupa.
Wdrażając ceramizery jako element oferty, warsztat zyskuje:
- wsparcie merytoryczne i marketingowe bezpośrednio od producenta w postaci materiałów do ekspozycji produktów;
- promocję warsztatu jako oficjalnego partnera Ceramizer.pl – umieszczenie danych teleadresowych na mapie dystrybutorskiej, kierowanie klientów do konkretnego zakładu mechanicznego;
- wprowadzenie nowej usługi specjalistycznej do oferty w oparciu o znaną na rynku polskim markę Ceramizer.pl;
- szeroki dostęp do produktu – oprócz bezpośredniej dostępności produktu w Ceramizer.pl istnieje możliwość zakupu m.in. w renomowanych hurtowniach: Inter Cars, Auto Partner SA, Motorol, Motopro.store, Ewnar, Motpol, Auto Partner Holding, Arpol, Olpol, Lamb, Armag, Premar, Auto Caros, Deal, Filtrus, Haito oraz w wielu lokalnych hurtowniach i punktach sprzedaży.
– Warsztaty to szczególna grupa klientów – mówi Borys Czajczyński, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów grupy Ceramizer. – Z biegiem czasu będą one zyskiwały wiodącą rolę na rynku z uwagi na coraz szersze wyspecjalizowanie i know-how do tego potrzebny.
Zanim dojdzie do elektryfikacji motoryzacji i dominacji usług car-sharingu, z pewnością uprzednio nastąpi okres, kiedy właściciele pojazdów będą w warsztatach zlecać mechanikom gros prac przy samochodzie. Po części z braku czasu i chęci uzyskania wygodnej i szybkiej obsługi, a w dużej mierze z uwagi na profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług zakłady mechaniczne już teraz traktowane są jako one-stop-shop, załatwiający wszystkie „problemy” związane z obsługą pojazdów, nie tylko tych leasingowych. Z tego tytułu stale dostosowujemy naszą ofertę produktową do zmieniających się realiów rynkowych, stąd też nasza propozycja, która godzi interesy klientów zainteresowanych zastosowaniem ceramizerów i mechaników, którzy mogą w tym procesie brać czynny udział.
Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt: sales@ceramizer.pl.
Ceramizer.pl zaprasza na targi Automotive Parts Expo 2018 w Nadarzynie w Ptak Warsaw Expo (16-18.11), na stoisko firmy do hali C.
Komentarze (0)