Targom towarzyszyć będą konferencje i spotkania poświęcone polsko-chińskim relacjom biznesowym, których uczestnicy uzyskają praktyczne rady w zakresie współpracy z kontrahentami z Państwa Środka.
- Wiele firm z Polski i innych krajów europejskich jest zainteresowanych współpracą z chińskimi przedsiębiorstwami – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska. - To rynek ogromnych możliwości zarówno dla dużego, ale i małego biznesu. Jak wiele osób jest zainteresowanych Chinami, przekonaliśmy się podczas ubiegłorocznej, pierwszej edycji China Expo Poland, które zgromadziły ponad 6 tys. zwiedzających. Ludzie szukają kontaktów biznesowych, atrakcyjnych ofert i podpowiedzi, jak znaleźć odpowiedniego partnera, zarówno w obszarze importu towarów z Chin, jak i eksportu produktów do Państwa Środka. Targi China Expo Poland są odpowiedzią na potrzeby polskich importerów, eksporterów czy inwestorów. Wydarzenie to umożliwia bowiem dokładne poznanie ofert wielu chińskich firm, podpisanie kontraktów bez konieczności dalekich podróż oraz zdobycie wiedzy i rad o współpracy z chińskimi przedsiębiorcami. Targi China Expo Poland 2012 odbędą się w dniach 20-22 września br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorami są Międzynarodowe Targi Polska i China Town Travel. Wszystkich zwiedzających obowiązuje bezpłatna rejestracja, której można dokonać na stronie www.chinaexpo.pl bądź podczas trwania wydarzenia.
Producenci i eksporterzy z Chin będą poszukiwać w Polsce partnerów biznesowych podczas II edycji Targów China Expo Poland 2012. Udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 200 chińskich wystawców z różnych branż, w tym samochodowej, którzy zaprezentują swoje aktualne oferty polskim importerom, eksporterom, inwestorom, hurtownikom, właścicielom sklepów oraz producentom.
Komentarze (0)