Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

CITROËN C4 (B5) 2004-2010
Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.

19503 right Samochody osobowe:
CITROËN/C4 ‘04 (B5)/2.0 16V HDI/Sedan 3-bryłowy/RHR/[12/04>--/10] Siemens/SID 803 A/-/-/Z FAP

Legenda elementów – schemat sterowania silnikiem

001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Świece żarowe
003 Moduł elektroniczny świec żarowych
004 Akumulator zapłonowy
005 Wyłącznik zapłonu
006 Podłączenie do UCR (Body Computer)
007 Wyłącznik pedału sprzęgła
008 Przekaźnik główny
009 Podłączenie do modułu sterowania elektronicznego
010 Przekaźnik chłodzenia silnika
011 Wyłącznik pedału hamulca
012 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 01
013 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 02
014 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 03
015 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 04
016 Miernik masy powietrza
017 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
018 Elektrozawór siłownika turbiny (VTG)
019 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR)
020 Elektrozawór kontroli ciśnienia
021 Elektrozawór sterowania objętością (VTG)
022 Elektrozawór BRAS
023 Opornik nagrzewnicy silnika Diesla
024 Przekaźnik mocy
025 Wtyczka czujnika obecności wody w filtrze paliwa
026 Czujnik pozycji turbiny
027 Podłączenie do instalacji ogrzewania dodatkowego
028 Regulator ciśnienia klimatyzacji
029 Czujnik położenia pedału gazu
030 Czujnik obrotów
031 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
032 Potencjometr recyrkulacji spalin (EGR)
033 Siłownik recyrkulacji spalin (EGR)
034 Szyny danych CAN
035 Czujnik temperatury spalin
036 Złącze diagnostyczne
037 Czujnik temperatury powietrza doładowania
038 Czujnik ciśnienia różnicowego FAP
039 Czujnik ciśnienia rail
040 Czujnik ciśnienia turbo
041 Czujnik temperatury oleju napędowego
042 Czujnik fazy
043 Silniczek elektrowentylatora silnika nr 01
044 Przekaźnik elektrowentylatora silnika nr 03
045 Przekaźnik elektrowentylatora silnika nr 02
046 Silniczek elektrowentylatora silnika nr 02
047 Przekaźnik elektrowentylatora silnika nr 01
048 Połączenie ze skrzynką bezpieczników Maxi 2

F 001 Bezpiecznik 100 A
F 002 Bezpiecznik 150 A
F 003 Bezpiecznik 150 A
F 004 Bezpiecznik 60 A
F 005 Bezpiecznik 20 A
F 006 Bezpiecznik 10 A
F 007 Bezpiecznik 15 A
F 008 Bezpiecznik 30 A

19504 rightPin Funkcja
A01 Nieokablowany
A02 Podłączenie do instalacji ogrzewania dodatkowego – sygnał nr 01
A03 Podłączenie do instalacji ogrzewania dodatkowego – sygnał nr 02
A04 Nieokablowany
A05 Nieokablowany
A06 Nieokablowany
A07 Nieokablowany
A08 Nieokablowany
A09 Nieokablowany
A10 Przekaźnik elektrowentylatora silnika nr 02 i nr 03 – aktywacja potencjałem ujemnym
A11 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał Ścieżka nr 02
A12 Nieokablowany
A13 Nieokablowany
A14 Manostat klimatyzacji – zasilanie
A15 Czujnik położenia pedału gazu – zasilanie
A16 Regulator ciśnienia klimatyzatora – sygnał
A17 Linia szyny danych CAN – sygnał Linia szyny danych CAN (L)
A18 Nieokablowany
A19 Nieokablowany
A20 Nieokablowany
A21 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
A22 Nieokablowany
A23 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał ścieżka nr 01
A24 Czujnik położenia pedału gazu – masa
A25 Linia szyny danych CAN – sygnał Linia szyny danych CAN (H)
A26 Złącze diagnostyczne – sygnał Linia (K)
A27 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 03
A28 Przekaźnik elektrowentylatora silnika nr 01 – aktywacja potencjałem ujemnym
A29 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A30 Regulator ciśnienia klimatyzatora – masa
A31 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 01
A32 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 02
B01 Elektrozawór sterowania objętością (VCV) – aktywacja potencjałem ujemnym
B02 Elektrozawór kontroli ciśnienia – aktywacja potencjałem ujemnym
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Nieokablowany
B06 Nieokablowany
B07 Nieokablowany
B08 Czujnik położenia turbiny – masa
B09 Moduł elektroniczny świec żarowych – sygnał diagnostyki
B10 Czujnik położenia turbiny – sygnał
B11 Czujnik temperatury spalin – sygnał
B12 Nieokablowany
B13 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR) – aktywacja potencjałem ujemnym
B14 Elektrozawór RAS – aktywacja potencjałem ujemnym
B15 Nieokablowany
B16 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
B17 Połączenie z modułem sterowania elektronicznego – aktywacja przekaźników zasilania
B18 Czujnik temperatury powietrza doładowania – masa
B19 Nieokablowany
B20 Nieokablowany
B21 Czujnik ciśnienia różnicowego FAP – masa
B22 Potencjometr recyrkulacji spalin (EGR) – zasilanie
B23 Nieokablowany
B24 Nieokablowany
B25 Siłownik recyrkulacji spalin (EGR) – sygnał nr 01
B26 Siłownik recyrkulacji spalin (EGR) – sygnał nr 02
B27 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 03
B28 Czujnik temperatury spalin – masa
B29 Nieokablowany
B30 Miernik masy powietrza, czujnik temperatury powietrza – masa
B31 Nieokablowany
B32 Potencjometr recyrkulacji spalin (EGR) – masa
B33 Potencjometr recyrkulacji spalin (EGR) – sygnał
B34 Czujnik ciśnienia różnicowego FAP – zasilanie
B35 Czujnik ciśnienia różnicowego FAP – sygnał
B36 Czujnik temperatury powietrza doładowania – sygnał
B37 Elektrozawór siłownika turbiny (VTG) – aktywacja potencjałem ujemnym
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Nieokablowany
B42 Nieokablowany
B43 Nieokablowany
B44 Moduł elektroniczny świec żarowych – aktywacja potencjałem ujemnym
B45 Czujnik położenia turbiny – zasilanie
B46 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
B47 Nieokablowany
B48 Czujnik pozycji pedału gazu – sygnał uszkodzenia ogranicznika
C01 Wtrysk typu Common Rail nr 03 – aktywacja potencjałem ujemnym
C02 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 04 – zasilanie
C03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 04
C04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 05
C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 06
C06 Nieokablowany
C07 Czujnik obrotów – zasilanie
C08 Nieokablowany
C09 Czujnik fazy – masa
C10 Nieokablowany
C11 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
C11 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
C12 Czujnik ciśnienia rail – zasilanie
C13 Wtrysk typu Common Rail nr 01 – aktywacja potencjałem ujemnym
C14 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 01 – zasilanie
C15 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 01
C16 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 02
C17 Miernik masy powietrza – sygnał
C18 Nieokablowany
C19 Nieokablowany
C20 Czujnik fazy – zasilanie
C21 Nieokablowany
C22 Nieokablowany
C23 Czujnik ciśnienia rail – masa
C24 Czujnik temperatury oleju napędowego diesel – sygnał
C25 Wtrysk typu Common Rail nr 02 – aktywacja potencjałem ujemnym
C26 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 03 – zasilanie
C27 Nieokablowany
C28 Nieokablowany
C29 Wtyczka czujnika filtra obecności wody w paliwie – sygnał
C30 Nieokablowany
C31 Nieokablowany
C32 Czujnik ciśnienia turbo – zasilanie
C33 Nieokablowany
C34 Nieokablowany
C35 Czujnik ciśnienia rail – sygnał
C36 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
C37 Wtrysk typu Common Rail nr 04 – aktywacja potencjałem ujemnym
C38 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 02 – zasilanie
C39 Nieokablowany
C40 Czujnik temperatury oleju napędowego diesel – masa
C41 Nieokablowany
C42 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
C43 Czujnik obrotów – masa
C44 Nieokablowany
C45 Czujnik ciśnienia turbo – masa
C46 Czujnik fazy – sygnał
C47 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał
C48 Nieokablowany

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Robert 1 ponad rok temu Gdzie ten schemat!!!!! Jak go powiększyć!!!!!!
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony