Samochody osobowe
/CITROËN/C 4 ‘04 (B5)/2.0 16V HDI/Sedan 3-bryłowy/RHR/[12/04>--/10] Bosch/8.0/ABS/ESP/-/od OPR1000, od OPR10556, od OPR10705, ze skrzynią ręczną
ABS BOSCH 8.0 ESP
001 Centralka elektroniczna ABS
002 Akumulator zapłonowy
003 Skrzynka bezpiecznikowa i elektroniczny przekaźnik
004 Wtyczka komputera głównego (UCR)
005 Wyłącznik zapłonu
006 Czujnik poślizgu i czujnik przyspieszenia bocznego
007 Wyłącznik świateł stopu
008 Wyłącznik poziomu płynu hamulcowego
009 Wtyczka centralki elektronicznej sterowania silnika
010 Czujnik prędkości koła
011 Czujnik prędkości koła
012 Czujnik prędkości koła
013 Czujnik prędkości koła
014 Wtyczka centralki elektronicznej wspomagania kierownicy
F 001 Bezpiecznik 30 A MF2
F 002 Bezpiecznik 30 A MF3
F 003 Bezpiecznik MF4 80 A
F 004 Bezpiecznik MF5 80 A
F 005 Bezpiecznik F 007 10 A
Pin Funkcja
01 Centralka elektroniczna ABS – masa
02 Centralka elektroniczna ABS – zasilanie +12 V
03 Centralka elektroniczna ABS – zasilanie +12 V
04 Centralka elektroniczna ABS – masa
05 Czujnik prędkości koła – sygnał
06 Czujnik prędkości koła – zasilanie +12 V
07 Nieokablowany
08 Czujnik prędkości koła – zasilanie +12 V
09 Czujnik prędkości koła – zasilanie +12 V
10 Czujnik prędkości koła – sygnał
11 Nieokablowany
12 Nieokablowany
13 Nieokablowany
14 Wtyczka komputera pokładowego (UCR) i czujnik poślizgu i przyspieszenia bocznego – sygnał linii szyny danych CAN BUS (L)
15 Nieokablowany
16 Nieokablowany
17 Wyłącznik poziomu płynu hamulcowego – sygnał
18 Nieokablowany
19 Nieokablowany
20 Nieokablowany
21 Nieokablowany
22 Nieokablowany
23 Nieokablowany
24 Nieokablowany
25 Wtyczka centralki elektronicznej sterowania silnika – sygnał linii szyny danych CAN (L)
26 Czujnik prędkości koła – zasilanie +12 V
27 Czujnik prędkości koła – sygnał
28 ABS ECU – zasilanie +12 V
29 Czujnik prędkości koła – sygnał
30 Wtyczka komputera pokładowego (UCR), przełącznik świateł stopu – sygnał
31 Nieokablowany
32 Nieokablowany
33 Wtyczka ECU sterowania elektrycznego – nie zdefiniowano
34 Nieokablowany
35 Wtyczka komputera pokładowego (UCR) i czujnik poślizgu i przyspieszenia bocznego – sygnał linii szyny danych CAN BUS (H)
36 Nieokablowany
37 Nieokablowany
38 Nieokablowany
39 Nieokablowany
40 Nieokablowany
41 Nieokablowany
42 Nieokablowany
43 Nieokablowany
44 Nieokablowany
45 Wtyczka centralki elektronicznej sterowania silnika – sygnał linii szyny danych CAN (H)
46 Nieokablowany
Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.
Komentarze (0)