ContiSys Check zapowiadane było jako następca dla ContiSys OBD Professional. Dystrybutorzy chwalą się nie tylko konkurencyjną ceną urządzenia, ale i szerokim spektrum usług. Ponieważ podobnie mówiło się o poprzedniku, jedno z najczęściej zadawanych pytań brzmi: po co inwestować w ContiSys Check po zaledwie 3 latach obecności na rynku OBD Professional?
W materiałach promocyjnych czytamy, że nowe urządzenie jest w pełni kompatybilne ze swoim poprzednikiem – aplikacja, która działa na Check, zadziała również na OBD. Chociaż starsza platforma przygotowana jest do obsługi nowych aplikacji, niektóre z nich, jak np. TPMS (monitorowanie ciśnienia w kołach), nie zadziałają z powodu innych wymagań.
- Ponieważ Unia Europejska zdecydowała ostatnio o objęciu prawnymi ramami wyposażania pojazdów w TPMS, zmieniła się tym samym sytuacja dla naszej firmy – wyjaśnia Magdalena Wojcik-Klich, opiekun Rynku Polska dla Continental Aftermarket. - Continental jest już od lat ważnym dostawcą TPMS i dlatego zdecydowaliśmy się na przygotowanie przyrządu właśnie do diagnozy tych czujników.
ContiSys Check jest przyrządem kompaktowym, łatwym w obsłudze i – dzięki opcjonalnym aktualizacjom – zawsze aktualnym. Służy m.in. do:
- odczytywania sterowników przy przyjmowaniu samochodów do naprawy;
- diagnostyki sterowników silników;
- przywracania ustawień, kasowania błędów układów poduszek powietrznych i napinaczy pasów;
- obsługi elektrycznych hamulców postojowych, ABS/ESP, jak również systemów MB-SBC;
- serwisu hamulców;
- kontroli i kalibracji systemów monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS);
- kasowania wskazań okresu wymiany oleju.
Producenci dodają, że raz nabyta licencja na oprogramowanie zachowuje swoją ważność, a z poszczególnych aplikacji można korzystać bez ograniczeń również bez ich aktualizowania.
ContiSys Check reklamowane jest jako idealne urządzenie diagnostyczne. Czym nowy przyrząd marki VDO różni się od swojego poprzednika?
Komentarze (0)