Na sezon zimowy 2005/2006 koncern Continental przygotował następczynię opony Continental TS 780, przeznaczonej do aut małych i średnich. To co wyróżnia nową oponę, to przede wszystkim asymetrycznie ustawione sekcje bloków bieżnika zwiększające kierunkową sztywność opony, co powoduje zdecydowanie krótszą drogę hamowania. Zastosowanie nowatorskiej konstrukcji lamelek w kształcie przypominającym wydłużone komórki plastra miodu poprawia trakcję na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.
Kierunkowy kształt kanałów bieżnika znacznie podnosi efektywność odprowadzania wody spod kół jadącego samochodu, przez co zmniejsza się ryzyko wystąpienia jakże groźnego zjawiska poślizgu hydrodynamicznego.
Nowoczesna kompozycja mieszanki, w której inżynierowie koncernu Continental zastosowali szereg innowacyjnych rozwiązań, m.in. kompaktową matrycę polimerową, sprawiła, że nowa opona ContiWinterContact TS 800 cechuje się dłuższą żywotnością, większymi przebiegami, znacznie skróconą drogą hamowania na mokrej nawierzchni oraz znakomitą przyczepnością na śniegu i lodzie. Udział aktywnego węgla w mieszance silikowej powoduje wydatne zmniejszenie oporów toczenia podczas eksploatacji opony.
Nowa, ulepszona struktura opony ContiWinterContact TS 800 wpływa na większy komfort jazdy i powoduje uzyskanie optymalnych parametrów bezpieczeństwa podczas podróżowania w trudnych warunkach zimowych.
Komentarze (0)