Należąca do Axalta Coating Systems marka będzie obecna zarówno na Automechanice Frankfurt (16-20 września br.), jak i siostrzanej Automechanice w Dubaju (3-5 czerwca br.).
Hartmut Krause, dyrektor marketingu Cromax, traktuje targi jako narzędzie wspomagające promocję.
- Nie mieliśmy trudności w wyborze targów (…) Wierzymy w międzynarodową markę Automechaniki – mówi. - Dla nas jest to idealna okazja, aby pokazać obecnym i przyszłym klientom, że chociaż nazwa marki Cromax jest nowa na rynku, to nadal pozostajemy ekspertem w dziedzinie zwiększania wydajności warsztatów oraz dostawcą nie tylko lakierów.
Zainteresowanie wystawą Automechanika w Dubaju i we Frankfurcie jest bardzo duże – powierzchnie wystawiennicze na obu imprezach są już w 90% zarezerwowane. Automechanika Dubai, będąc największymi międzynarodowymi targami motoryzacyjnymi na Bliskim Wschodzie, jest na najlepszej drodze do ustanowienia nowego rekordu. Ostatnie dane pokazują, ze popyt na rynku samochodowym i części samochodowych rośnie w imponującym tempie w całym regionie. Motoryzacyjny aftermarket na Bliskim Wschodzie staje się coraz bardziej atrakcyjny i budzi ogromne zainteresowanie międzynarodowych producentów i dostawców, którzy postrzegają go jako szansę do zwiększenia swojej obecności w tej części świata. Z analiz firmy Frost & Sullivan wynika, że w 2017 roku rynek części zamiennych, opon i akumulatorów w państwach Zatoki Perskiej podwoi się w stosunku do roku 2012.
Automechanika Frankfurt przygotowała w tym roku interesującą ekspozycję pod hasłem „Mobilność jutra”, na której produkty i koncepcje zrównoważonej mobilności zaprezentują producenci samochodów, dostawcy części oraz rozwiązań z zakresu infrastruktury, a także ośrodki szkoleniowe i rządowe agencje. Zwiedzający zapoznają się m.in. z technologią magazynowania energii, aspektami zasilania prądem oraz infrastrukturą ładowania. Z kolei na otwartych terenach targowych powstanie parcours, gdzie odwiedzający będą mogli przetestować pojazdy z alternatywnym napędem.
Komentarze (0)