Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Cztery wątki na koniec roku
– spotkanie z ExxonMobil. Pod koniec ubiegłego roku polski oddział koncernu ExxonMobil zaprosił nas na spotkanie wigilijne, na którym firma pochwaliła się czterema wydarzeniami. O każdym z nich piszemy kilka słów poniżej.

14586 Ville Ylosjoki, nowy prezes ExxonMobil Poland. right Nowa Twarz
Na spotkaniu przywitał nas nowy, niedawno mianowany prezes polskiej filii międzynarodowego giganta. Jest nim Fin Ville Ylosjoki, który z koncernem związany jest od 1996 roku.
- Jestem niezmiernie zadowolony z nowego wyzwania, jakim jest kierowanie marką ExxonMobil na tak dużym rynku, jakim jest rynek polski – mówił Ville Ylosjoki. - Nasza pozycja tu jest bardzo silna i jest to zasługą wieloletniego zaufania polskich klientów do naszych produktów. W obecnych czasach kryzysu i znamienitego wzrostu jakości produktów oraz konkurencji, stawiam sobie za cel dotarcie do jeszcze większej części rynku i mam nadzieję, że nasze produkty będzie wybierać coraz więcej zwykłych kierowców, jak i profesjonalistów.

Formuła 1
Poznaliśmy Mike’a Frosta, mocno związanego z marką Mobil 1, który zaciekawił nas swoim przemówieniem. Jest on szefem zespołu pracującego z ramienia Mobil 1 z zespołem McLaren w Formule 1. Podzielił się on z nami swoją wiedzą i niecodziennymi doświadczeniami z pracy przy najbardziej prestiżowej serii wyścigów na świecie. Mobil 1 zapewnia produkty smarne i oleje używane do bolidów McLaren. Praca zespołu Mobil 1 polega głównie na bardzo szybkim i dokładnym przeprowadzaniu badań laboratoryjnych środków smarnych i olejów na każdym etapie sezonu, weekendu wyścigowego, jak i samego wyścigu.

14587 Mike Frost, pracujący z ramienia Mobil 1 z zespołem McLaren w Formule 1. left - Zaskoczę Was, mówiąc, że wiele produktów używanych w jakże ekstremalnych bolidach Formuły 1, jest stworzonych na bazie ich zwykłych odpowiedników sprzedawanych przez nasz koncern kierowcom – uważał Mike Frost. - Co więcej, powiem też, że są takie, które niczym się nie różnią. Ich wytrzymałość i parametry okazały się wystarczające dla bolidów. Mobil 1 dostarcza nie tylko oleje silnikowe, ale również oleje do skrzyni biegów, smary do łożysk, oleje do systemów hydraulicznych zastosowanych w bolidach, oraz środki smarne wykorzystywane w układzie napędowym. Mike Frost tłumaczył także na czym polega badanie właściwości wszystkich tych płynów i jak wyciąga się wnioski z takich badań, ile to trwa i co daje zespołowi McLaren ich praca.

Nowe Partnerstwo
Na grudniowym spotkaniu zainaugurowano współpracę polskiego oddziału ExxonMobil, a właściwie Mobil Delvac z Akademią Transportu. Podpisy pod porozumieniem o współpracy złożyli włodarze obu podmiotów.

- Nawiązanie współpracy z Akademią Transportu to oczywiste korzyści dla każdej ze stron, ale również dla kierowców i właścicieli firm transportowych – tłumaczył Ville Ylosjoki. - Nasze ponad 80-letnie doświadczenie w smarowaniu pojazdów ciężarowych oraz wiedza pozwolą kierowcom spojrzeć na olej silnikowy jako sprzymierzeńca w walce o lepszą efektywność kosztową w firmie transportowej.
 
Partnerstwo pomiędzy ExxonMobil i Akademią Transportu w praktyce oznacza m.in. organizację dodatkowych szkoleń dla kierowców i właścicieli firm transportowych, promocję eco-drivingu oraz informowanie o zmianach prawnych dotyczących tej tematyki. Program tej współpracy obejmuje również łatwiejszy dostęp do literatury fachowej dla kierowców. Dodatkowo poinformowano, że Mobil Delvac zostanie głównym partnerem przyszłorocznej tegorocznej edycji Truck & Bus Show Poland. Pierwszym wspólnym krokiem w ramach partnerstwa będzie marcowy cykl szkoleń.

Aprobata GM
General Motors (GM) zatwierdził olej marki Mobil 1 jako produkt spełniający wszelkie wymagania dla silników samochodowych. Dzięki temu olej ten może być używany do silników GM bez obawy o utratę gwarancji. Inne, konkurencyjne produkty, nieposiadające takiego certyfikatu – GM Dexos 2 – nie dają takiej pewności przy świadczeniach gwarancyjnych, na co warto zwrócić uwagę kierowców, którzy użytkują samochody z koncernu General Motors. A jest ich w naszym kraju niemało.

- General Motors dbając o wysoką jakość smarowania swoich pojazdów wymaga, aby oleje silnikowe spełniały wysokie standardy i takim olejom przyznaje licencjonowaną aprobatę GM Dexos – chwalił się Michał Pełczyński z biura prasowego ExxonMobil Poland. - W pełni syntetyczny olej Mobil 1 ESP 0W-40 należy do środków smarnych, które spełniają te oczekiwania koncernu GM w zakresie smarowania. Olej ten ma najnowszą aprobatę GM Dexos2, potwierdzoną certyfikatem koncernu. Oznacza to, że silniki najnowszych samochodów Opel i Chevrolet mogą być, w przeciwieństwie do innych olejów, smarowane olejem syntetycznym Mobil 1 ESP 0W-40, bez obawy o utratę gwarancji producenta pojazdu.
Artur Ostaszewski

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony