Organizator: BOSCH
Miejsce: Koszalin
Data rozpoczęcia: 26.07.2016
Data zakończenia: 26.07.2016

1. Pośredni wtrysk benzyny – budowa i zasada działania systemu Motronic ME.
2. Bezpośredni wtrysk benzyny – budowa i zasada działania systemu Motronic MED.
3. Układ paliwowy pośredniego wtrysku benzyny:
- warianty,
- układ typu „DECOS” (np. Volvo S40, silniki TSI) z regulowaną prędkością obrotową,
pompy paliwa,
- elektryczne pompy paliwa (rodzaje, typowe uszkodzenia).
4. Układ paliwowy bezpośredniego wtrysku paliwa:
- benzynowe pompy wysokociśnieniowe (silniki TSi grupa VW, CGI MB, BMW, PSA),
- wtryskiwacze wysokociśnieniowe – budowa, warianty.
5. Pomiary masy powietrza / obciążenia.
6. Przepływomierze powietrza – zadania, uszkodzenia (silniki diesla i benzynowe).
- Przepływomierz powietrza w przygotowaniu mieszanki.
- Nowe typy przepływomierzy HFM6, HFM7.
7. MAP-Sensory.
8. Sondy lambda w procesie przygotowania mieszanki – budowa, typowe uszkodzenia.
- Sondy lambda uniwersalne.
- 5-oprzewodowe sondy szerokopasmowe – budowa, specyfika.
- Sondy lambda a poprawne działanie i uszkodzenia katalizatora.
9. Wymienione wyżej aspekty w kontekście samochodów z instalacjami LPG.
Adres: Filia IC, Koszalin, Ul. Gnieźnieńska 36
Koordynator: Mirosław Peruga,
Tel.: +48 665 391 794,
Email: mperuga@intercars.eu
od: 26/07/2016 10:00
do: 26/07/2016 19:00
Komentarze (0)