Paliwa i oleje

ponad rok temu  11.12.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Czyszczenie filtrów DPF za pomocą systemu FSX – w opinii producentów na pierwsze wyposażenie

Linia urządzeń Hartridge DPF300 Master

Czyszczenie filtrów DPF jest zyskownym i rosnącym rynkiem, do którego chce dołączyć coraz więcej warsztatów. Wiele pojazdów spełniających normę Euro 6 zbliża się obecnie do przebiegu 160-320 tys. km, przy którym – wg producentów na pierwsze wyposażenie – takie czyszczenie jest wymagane.

Wspierając tę istotną technologię, firma Hartridge oferuje rodzinę produktów DPF300. Linia ta umożliwia kompletne czyszczenie filtrów DPF, gwarantując elastyczne dopasowanie do możliwości warsztatu, bez względu na to, czy jest to tylko czyszczenie pneumatyczne, czy pełne termiczne.

Volvo

W jednym ze swoim materiałów prasowych firma Volvo mocno podkreśla twardą rzeczywistość dla warsztatów, które nie mają możliwości czyszczenia filtrów DPF. Nie oferując takiej usługi swoim klientom, po prostu odprawia się ich z kwitkiem. Volvo wspiera system FSX jako najlepszy dla swoich filtrów DPF i faktycznie dla każdego filtra na pierwsze wyposażenie. W artykule czytamy: „nie przekazuj czyszczenia filtrów DPF swojemu konkurentowi z ulicy, ponieważ system ten czyści wszystkie filtry DPF na pierwsze wyposażenie. Więc, bez względu na profil floty Twojego klienta, możesz czyścić każdy filtr DPF.”

Cummins

Cummins nie tylko wychwala zalety tego wyposażenia, ale również w nie inwestuje. Zalecenia firmy skupiają się na korzyściach płynących z posiadania tego systemu jako zestawu urządzeń, które wspólnie efektywnie i elastycznie pracują w celu oczyszczania wielu filtrów DPF na pierwsze wyposażenie.
Jak czytamy w materiałach prasowych firmy, „dla lepszego funkcjonowania i wydłużenia żywotności filtra DPF powinien on być serwisowany co 320 tys. km w celu uniknięcia awarii i potencjalnie kosztownych napraw. Jest to najnowocześniejsze rozwiązanie dla każdego filtra DPF, włączając w to czyszczenie pneumatyczne, testowanie i wyposażenie do termicznej regeneracji”.

Paccar

Paccar wykonał własny test porównawczy urządzeń dostępnych na rynku. Okazało się, że system FSX czyści najlepiej i jest najbardziej powtarzalny. Co więcej, Paccar zauważył także, że inne urządzenia, chociaż mają wiele zalet, nie są aż tak efektywne jak seria DPF300.
„Był najbardziej spójny w czyszczeniu. Za każdym razem dawał najlepszy wynik, o dwadzieścia pięć procent lepszy niż konkurencja. (...) Paccar włożył wiele pracy w poszukiwanie najbardziej odpowiedniej metody czyszczenia filtrów DPF i odkrył, że to wyposażenie jest najbardziej efektywne przy czyszczeniu filtrów DPF.”

Dlaczego Hartridge?
Opatentowana technologia FSX czyszczenia filtrów DPF włączona została do wyposażenia firmy Hartridge. Seria DPF300 Master charakteryzuje się dostosowanymi do potrzeb użytkownika panelami kontrolnymi, których nie można znaleźć w żadnym innym urządzeniu, a wraz ze światową siecią Hartridge i eksperckim wsparciem posprzedażnym nie ma sobie równych.

Źródło: J.R. Motor Services G.B.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony