Firma Delphi dodała ponad 500 nowych pozycji do swojego katalogu podzespołów układów kierowniczych i układów zawieszenia. Obejmują one drążki kierownicze, przeguby kulowe, sworznie zwrotnicy, wahacze, tuleje, drążki stabilizatorów oraz zwrotnice. W ramach realizowanego przez Delphi stałego programu doskonalenia większość z 2100 pozycji katalogowych jest obecnie dostarczana pod marką Delphi i w nowych, poręcznych pudełkach z zamknięciem. Asortyment części Delphi jest jednym z najbogatszych na rynku i pokrywa ponad 95 % europejskiego parku pojazdów.
Wspomniany asortyment części i podzespołów, pasujących do większości marek samochodów europejskich i japońskich (w tym również do niektórych najnowszych modeli), obejmuje zarówno zawieszenia przednie, jak i tylne. Od stycznia 2005 r. nowe podzespoły są udostępniane odbiorcom za pośrednictwem wydanego na płycie CD katalogu Delphi. Mogą oni również skorzystać z sieciowego narzędzia aktualizacyjnego. Pełna aktualizacja uwzględniająca nowe pozycje zajmie nie więcej niż 20 minut. Cały asortyment będzie też udostępniony odbiorcom za pośrednictwem systemu informacji technicznej TecDoc, a także przedstawiony w nowym kolorowym wydaniu katalogu Delphi, który ukaże się w kwietniu 2005 roku.
- Przy opracowywaniu wszechstronnego asortymentu części i podzespołów układów kierowniczych oraz zawieszeń, przeznaczonego na rynek części zamiennych, ściśle współpracowaliśmy z naszymi działami produkującymi części na wyposażenie fabryczne samochodów – mówi Krzysztof Frelek, dyrektor Delphi Product & Service Solutions w Europie Wschodniej. - Dla większej wygody zamieściliśmy również odsyłacze do części i podzespołów produkowanych przez naszych poważniejszych konkurentów z Europy i Anglii, a dla naszych najważniejszych odbiorców opracowaliśmy oddzielne materiały marketingowe w formie broszur”.
W fabryce koncernu w Krośnie, Delphi co roku produkuje ponad milion części do układów kierowniczych i zawieszeń – tak dla producentów nowych pojazdów, jak i na rynek części zamiennych. Dla zwiększenia bezpieczeństwa części układów kierowniczych i zawieszeń poddaje się złożonym badaniom eksploatacyjnym w centrum badawczym w Paryżu. Przeprowadzane tam testy obejmują próby jakościowe i trwałościowe, włączając w to pracę w zasolonym środowisku wodnym, wytrzymałość na ściskanie, rozciąganie i duże momenty obrotowe oraz odporność na naprężenia poprzeczne.
Komentarze (0)