Dzięki oprogramowaniu IDC5 Bike i interfejsowi pojazdu Navigator TXB Evolution sieć dealerów i autoryzowanych warsztatów Rieju, Vent oraz Wottan Motor może przeprowadzać zaawansowane czynności konserwacyjne na wszystkich swoich motocyklach.
Texa podpisała trzy nowe umowy na oficjalną dostawę rozwiązań diagnostycznych dla kolejnych marek motocykli, a mianowicie Rieju, Vent i Wottan Motor. Zgodnie z umową sieć dealerów i autoryzowanych warsztatów tych marek będzie korzystać z oprogramowania diagnostycznego IDC5 Bike oraz interfejsu pojazdu Navigator TXB Evolution do identyfikacji usterek czy przeprowadzania codziennych procedur kontroli i konserwacji w sterownikach poszczególnych układów.
Najnowsze umowy poszerzają imponującą już listę marek, z którymi Texa współpracuje: Arrow Exhaust, AJP, Benelli Q.J., Betamotor, Bimota, Brough Superior, Ducati, Fantic Motor, F.B. Mondial, MGK Hellenic Motor, Moto Morini, MV Agusta, SWM, SYM Italia i Padana Sviluppo. W 2001 roku Texa była pierwszą firmą, która zaangażowała się w diagnostykę motocykli, przewidując rosnące znaczenie elektroniki w tym sektorze. Od tego czasu wyprodukowała ponad 20 000 narzędzi diagnostycznych przeznaczonych dla producentów pojazdów i rynku niezależnego.
– Rieju, Vent i Wottan Motor to solidne i dobrze znane marki w świecie jednośladów. Fakt, że nawet one wybrały Texę jako oficjalnego dostawcę, oznacza, że nasza praca i rozwój, który realizujemy każdego dnia, mają ogromną wartość – komentuje Mario Giacomella, kierownik ds. produktów Texa Bike and Marine. – Dziedzina diagnostyki motocykli stale się rozwija i dziś bardziej niż kiedykolwiek narzędzia takie jak nasze są niezbędne do wykrywania błędów, programowania jednostek sterujących, aktywowania komponentów, wykonywania regulacji i wielu innych.
Komentarze (0)