Program Automotive Diamonds otrzymał tytuł programu lojalnościowego roku sektora B2B.
Jako jedyny reprezentant branży motoryzacyjnej w tej kategorii program Automotive Diamonds, zrzeszający partnerów handlowych niezależnego rynku części zamiennych, pokonał takie marki, jak: Heineken, L’Oreal, Imperial Tobacco i Vodafone. Ceremonia rozdania nagród „The Loyalty Awards 2015” odbyła się 9 czerwca w Londynie.
Zasady Automotive Diamonds są proste. Zapisane do programu warsztaty, dokonując zakupów produktów firm partnerskich (Denso Aftermarket, Gates, Philips i Sogefi), zbierają punkty – tzw. diamenty, które mogą być następnie wymieniane na wybrane nagrody. Wszyscy partnerzy mają dodatkowo możliwość organizacji specjalnych akcji promocyjnych na poszczególne grupy produktów.
Program funkcjonuje obecnie na terenie: Austrii, Belgii, Czech, Francji, Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, Polski, Portugalii i Hiszpanii.
Więcej na: www.automotivediamonds.com
Komentarze (0)