Aby w pełni wykorzystać potencjał warsztatu, należy wdrożyć w nim odpowiednie oprogramowanie. Integra Car 7 wspomaga codzienną pracę serwisów, poprawiając ich organizację i efektywność. Jego najnowsza wersja (7.5.3) zawiera dodatkowo dane do wyceny usług, karty przeglądów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze i schematy elektryczne.
Poza oprogramowaniem dla warsztatów firma Integra zrealizowała również katalogi części dla największych polskich dystrybutorów (m.in. Auto-Partner, Inter-Team, Fota, AD Polska, Motogama, CER Motor itd.). Dzięki temu oprogramowanie dla serwisów zostało zintegrowane z ww. katalogami i umożliwia automatyczne przenoszenie danych z katalogów bez konieczności przepisywania nazw, numerów katalogowych, cen, zamienników na stosach papierowych kartek.
Mimo wielu funkcji, obsługa Integra Car 7 jest bardzo prosta, a niskie wymagania sprzętowe umożliwiają uruchomienie programu również na starszych komputerach. Dzięki temu program znajduje zastosowanie nawet w małych serwisach, a nowy mobilny moduł zleceń umożliwia wykorzystanie tabletów, np. przez mechaników i osoby obsługujące klientów. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb różnej wielkości firm.
Zakres głównych funkcji dotyczących obsługi serwisu:
- katalog do szybkiej wyceny usług dla ponad 20 tys. pojazdów z graficznym wyborem podzespołów,
- okresowe przeglądy wg producentów pojazdów, czasy eksploatacji części zamiennych, pojemności i specyfikacje dla olejów i płynów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, schematy elektryczne, dane dotyczące opon itd.,
- odczyt danych z dowodów rejestracyjnych, zlecenia, terminarz i historia napraw, rozliczenia serwisantów, serwis opon,
- grafik napraw,
- Funkcje CRM/MMS/SMS:
- wysyłanie wiadomości MMS oraz SMS dot. okresowych napraw i wymiany części eksploatacyjnych,
- obsługa akcji promocyjnych, powiadamianie SMS o rozszerzeniu usług serwisu itp.
- Współpraca z programami typu TecDoc, Bosch ESI[tronic], Autodata, Haynes PRO, TecRMI itd.,
- integracja z systemem flotowym,
- raporty serwisowe, kontrola kosztów, należności i zobowiązań; integracja z systemami FK, np. Symfonia, CDN itp.
Zakres głównych funkcji związanych z obsługą sprzedaży części zamiennych:
- import faktur elektronicznych od ponad 50 dostawców,
- baza 1.000.000 zamienników części zamiennych,
- integracja z katalogami zapewniająca szybkie wyszukiwanie części z informacją o cenie i dostępności towaru,
- kompleksowa obsługa magazynu, szybka i sprawna inwentaryzacja,
- kontrola rotacji towarów, raporty sprzedaży, magazynowe, rozliczenia prowizji sprzedawców.
Komentarze (0)