magnesem na klientów
Program Gwarancyjny Sikkens przyciąga klientów aż na 30 lat!
Czym się kieruje klient, podejmując decyzję o skorzystaniu z usług konkretnego podmiotu na rynku? Badania dowodzą, że nie cena jest tu największym magnesem, lecz... długość gwarancji. Z punktu widzenia producenta lakierów, warunkiem udzielenia długiej gwarancji jest bycie absolutnie pewnym jakości swoich produktów. Sikkens jest marką od dawna znaną z niezawodnej jakości, ostatnio zaś ta szczególna jakość została sformalizowana w postaci Programu 30-letniej Gwarancji Sikkens.
Aż 30 lat? Jak to jest możliwe?
Jakość powłoki lakierniczej to wynik dwóch, równie ważnych, składowych: doskonałej technologii w postaci produktów lakierniczych oraz doskonałej techniki w postaci prawidłowego dokonania naprawy. 30 lat gwarancji jest możliwe dzięki temu, że warsztat korzysta tylko z produktów Sikkens, zaś jego lakiernicy przechodzą całą serię kompleksowych szkoleń w Centrum Szkoleniowym Sikkens (CRIC): od dopasowywania koloru, poprzez przygotowanie powierzchni, aż do lakierowania nawierzchniowego.
Przewaga konkurencyjna na rynku
Zaoferowanie klientom aż 30 lat gwarancji na powłokę lakierniczą stanowi niewątpliwą przewagę konkurencyjną w porównaniu do mniej nowoczesnych warsztatów. Stworzenie samej przewagi to jednak nie koniec... Następnym krokiem jest dotarcie z tą informacją do potencjalnych klientów. W tym celu warsztaty oferujące 30 lat gwarancji będą dysponować przygotowanymi przez Akzo Nobel plakatami, ulotkami oraz specjalnym certyfikatem. W planach jest także publikowanie listy warsztatów oferujących 30 lat gwarancji na stronie internetowej Sikkens (www.sikkenscr.pl).
A ty co zrobiłeś dla wykonania planu?
Najwyższy czas wybić się z szeregu podobnych warsztatów i uciec skokiem do przodu. Program 30-letniej gwarancji Sikkens może być go tego świetną trampoliną. Więcej informacji o programie 30-letniej gwarancji Sikkens można uzyskać w firmie Akzo Nobel oraz w wybranych serwisach oznaczonych jej certyfikatem.
Maciej Gierych
Komentarze (0)