Lotos Oil wprowadza do oferty pięć nowoczesnych olejów syntetycznych przeznaczonych do samochodów pogwarancyjnych – Lotos Afterservice, dedykowanych warsztatom i serwisom niezależnym.
- Nową linię olejów syntetycznych postanowiliśmy stworzyć w oparciu o nazwę jednego z najpopularniejszych produktów syntetycznych w Polsce – oleju Lotos Synthetic Plus SAE 5W40 – podkreśla Robert Bialik, prezes zarządu spółki Lotos Oil S.A. - Jednocześnie rozszerzając linię olejów Lotos Synthetic, podjęliśmy decyzję o wycofaniu dotychczasowych produktów linii Lotos Traffic.
Do oleju Lotos Synthetic Plus SAE 5W-40 dołączyły cztery nowe: Lotos Synthetic 504/507 SAE 5W-30, Lotos Synthetic C2+C3 SAE 5W-30, Lotos Synthetic A5/B5 SAE 5W-30 i Lotos Synthetic Turbodiesel SAE 5W-30. Pierwszy z nich przygotowany został przede wszystkim z myślą o użytkownikach samochodów marki Volkswagen (a więc także Škoda i Seat). Dla kierowców samochodów marek Ford i Kia (w okresie pogwarancyjnym) opracowany został energooszczędny olej o niskiej lepkości HTHS – Lotos Synthetic A5/B5 SAE 5W-30. Z kolei w przypadku oleju Lotos Synthetic C2+C3 SAE 5W-30 na uwagę zasługuje połączenie w jednym produkcie wymagań odnośnie jakości C2 i C3 według ACEA, co daje produktowi szeroki zakres zastosowania, szczególnie w samochodach najnowszych.
Lotos Oli zdecydował się na rozpoczęcie produkcji oleju w klasie 5W-40, przeznaczonego do silników Diesla – jedynie w oparciu o technologię typu Low SAPS. To Lotos Synthetic Turbodiesel SAE 5W-40 – olej, który spełnia wymagania normy jakościowej VW 505.01. Grupę produktów Afterservice zamyka olej Lotos Synthetic PLUS SAE 5W-40, przeznaczony przede wszystkim do nieco starszych samochodów, gdzie wymaga się olejów syntetycznych o jakości A3/B4.
Komentarze (0)