Podczas renowacji karoserii lakiernicy powinni dążyć do pełnego odtworzenia właściwości nadwozia sprzed wypadku. A więc skoncentrować się nie tylko na zewnętrznym wyglądzie samochodu, ale zadbać również o właściwe zabezpieczenie karoserii przed korozją.
W renowacji powypadkowej ochronę antykorozyjną przeważnie uzyskuje się poprzez zastosowanie odpowiedniego gruntu antykorozyjnego. Jednak decydując się na podkłady z linii Goldcar+ nie ma konieczności użycia gruntu, ponieważ podkłady z plusem wyróżniają się doskonałą odpornością antykorozyjną i przyczepnością do podłoży, co znacząca wpływa na czas i koszt naprawy.
Produkty Goldcar+ są łatwe w użyciu i spełniają wymogi nie tylko warsztatów lakierniczych, ale też producentów samochodów, zapewniając optymalną szybkość procesu naprawy i doskonały efekt końcowy.
Od września br. linia Goldcar+ rozrośnie się o nowe podkłady akrylowe: szybkoschnący podkład akrylowy 2K oraz, w ulepszonej formule, podkład akrylowy 2K Mokre na mokre Plus.
Szybkoschnący podkład akrylowy 2K
Podkład, który dzięki krótkiemu czasowi schnięcia (15-20 min w 60°C lub 2,5 h w 20°C) nadaje się przede wszystkim do napraw szybkich, drobnych i średnich. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami wypełniającymi, jest łatwy w aplikacji, ma doskonałą rozlewność. Produkt ma też bardzo dobre właściwości aplikacyjne i zapewnia doskonałe wypełnienie. Znakomicie się szlifuje i nie zakleja papieru ściernego.
Produkt przeznaczony na elementy uprzednio naprawiane przy użyciu szpachli poliestrowych oraz stare powłoki lakierowe wcześniej zeszlifowane, odtłuszczone i zmatowane. Do obróbki ręcznej i maszynowej materiałami ściernymi na sucho. Ma właściwości antykorozyjne.
Mokre na mokre Plus – jeszcze lepsza rozlewność
Podkład zawiera drobnoziarniste wypełniacze o niskiej liczbie olejowej, dzięki czemu zapewnia dobre właściwości izolacyjne i aplikacyjne. Charakteryzuje się wysokim stopniem rozlewności i łatwością aplikacji, dzięki czemu tworzy gładką powłokę.
Produkt przeznaczony jest do napraw nowych paneli (podłoże z elektrokatoforezą nie wymaga szlifowania) lub elementów lekko uszkodzonych. W wersji „mokre na mokre” można stosować go jako powłokę wypełniająco-izolującą, nakładaną bezpośrednio przed aplikacją lakieru bazowego lub nawierzchniowego, bez konieczności szlifu między warstwami.
Zalecany również jako podkład wypełniający w wersji „do szlifu” na elementy z niewielkimi naprawami, wykonywanymi przy użyciu szpachli poliestrowych. Przeznaczony do obróbki ręcznej i maszynowej materiałami ściernymi na sucho oraz na mokro. Ma właściwości antykorozyjne
Produkty z linii Goldcar+ dostępne są wyłącznie w ofercie Grupy CSV. Więcej informacji na stronie www.csv.pl.
Komentarze (0)