Z początkiem października Hella rozpoczęła nową akcję, skierowaną zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, w ramach której firma zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a w przypadku ich akceptacji umożliwi klientom otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
Program został wdrożony w życie 1 października 2020 roku i obowiązuje dla produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów: reflektory przednie, reflektory przeciwmgielne, lampy tylne i kierunkowskazy. Innymi słowy, jeśli produkt przestanie działać w związku z wadą, zostanie zamieniony na nowy lub klient otrzyma zwrot pieniędzy. Czego nie obejmuje gwarancja? Są to przede wszystkim uszkodzenia towaru wynikające m.in. z niewłaściwego montażu, używania niezgodnie z przeznaczeniem oraz wytycznymi, niewłaściwego przechowywania i eksploatowania, dokonywania jakichkolwiek modyfikacji/przeróbek, czynników zewnętrznych itp.
Komentarze (0)