ponad rok temu  16.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Driver‘s best friend: MEYLE z nowym wejściem marki

Nowe logo i nowy slogan dają jasne przesłanie dla klientów. Wraz z otwarciem bram na targi Automechanika Frankfurt 2016 odwiedzających na stoisku MEYLE oczekiwała szczególna niespodzianka. MEYLE  zaprezentowało  się  nie  tylko  z  licznymi  nowościami  produktowymi, ale także z nowym wejściem  marki i jednoznacznym przesłaniem: „Driver‘s best friend“.

- Wraz z nowym startem pozycjonujemy naszą markę jeszcze silniej - mówi André Sobottka, członek Zarządu odpowiedzialny za dystrybucję, marketing i komunikację w MEYLE. - MEYLE szybko stanie się najlepszym przyjacielem kierowcy: nasze kompetencje zawsze udowadniamy wtedy, gdy pracownik warsztatu wykorzystując części MEYLE może szybko dokonać naprawy i trwale usunąć defekt. Osiągnięcie tego jest naszym kołem napędowym i uwidacznia się we wszystkich obszarach firmy. Spełniamy stawiane sobie wysokie wymagania jakościowe we wszystkich obszarach, od konstrukcji poprzez produkcjęwe własnych zakładach produkcyjnych aż po logistykę i serwis. Nasze nowe logo i nasz nowy slogan „Driver’s best friend“ niosą przesłanie do klienta.

Obecnie  z łącznym asortymentem ponad 21.000 artykułów, w tym ponad 750 części MEYLE-HD,  producent  z  Hamburga  pokrywa niemal każde popularne zastosowanie. Główna uwaga inżynierów firmy jest skierowana na to, aby innowacyjnymi produktami i doświadczeniami  serwisowymi  ulepszyć  przebieg  pracy  w  warsztacie.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony