Nowe logo i nowy slogan dają jasne przesłanie dla klientów. Wraz z otwarciem bram na targi Automechanika Frankfurt 2016 odwiedzających na stoisku MEYLE oczekiwała szczególna niespodzianka. MEYLE zaprezentowało się nie tylko z licznymi nowościami produktowymi, ale także z nowym wejściem marki i jednoznacznym przesłaniem: „Driver‘s best friend“.
- Wraz z nowym startem pozycjonujemy naszą markę jeszcze silniej - mówi André Sobottka, członek Zarządu odpowiedzialny za dystrybucję, marketing i komunikację w MEYLE. - MEYLE szybko stanie się najlepszym przyjacielem kierowcy: nasze kompetencje zawsze udowadniamy wtedy, gdy pracownik warsztatu wykorzystując części MEYLE może szybko dokonać naprawy i trwale usunąć defekt. Osiągnięcie tego jest naszym kołem napędowym i uwidacznia się we wszystkich obszarach firmy. Spełniamy stawiane sobie wysokie wymagania jakościowe we wszystkich obszarach, od konstrukcji poprzez produkcjęwe własnych zakładach produkcyjnych aż po logistykę i serwis. Nasze nowe logo i nasz nowy slogan „Driver’s best friend“ niosą przesłanie do klienta.
Obecnie z łącznym asortymentem ponad 21.000 artykułów, w tym ponad 750 części MEYLE-HD, producent z Hamburga pokrywa niemal każde popularne zastosowanie. Główna uwaga inżynierów firmy jest skierowana na to, aby innowacyjnymi produktami i doświadczeniami serwisowymi ulepszyć przebieg pracy w warsztacie.
Komentarze (0)