Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Dwumasowe koło pasowe
– nowe czy regenerowane?

9559 left Jednym z czułych podzespołów montowanych w większości współczesnych silników jest koło pasowe wału korbowego z tłumikiem drgań skrętnych. To nowe rozwiązanie okazało się podatne na uszkodzenia. Objawem są dokuczliwe hałasy i drgania podczas pracy silnika, zdarzają się również przypadki, że koło pasowe urywa się nagle w czasie jazdy i przy większym pechu może uszkodzić chłodnicę, a nawet rozrząd. Wymiana koła pasowego na nowe z reguły jest bardzo droga, cena samego dwumasowego koła pasowego sięga w zależności od producenta i marki samochodu nawet do kilku tysięcy złotych. Oferowane zamienniki kół pasowych są trudno dostępne, zwłaszcza w nowych bądź nietypowych modelach na naszym rynku. W takim przypadku zdecydowanie najlepszym sposobem naprawy jest regeneracja i tutaj swoją pomoc oferuje TEDGUM. Technologia używana w firmie TEDGUM pozwala na regenerację starych kół pasowych wszystkich marek samochodów osobowych i dostawczych z wykorzystaniem metalowych elementów składowych, również tych kół, które nie są dostępne na rynku nawet w zamienniku. Guma podczas regeneracji jest całkowicie wymieniana na nową najwyższej jakości i dzięki swym właściwościom fizycznym służy jako doskonały materiał tłumiący drgania, a właściwie przeprowadzona wulkanizacja zapobiega ponownemu uszkodzeniu koła pasowego. Na zregenerowane koła pasowe firma TEDGUM udziela rocznej gwarancji. Jak widać, oferta TEDGUM jest ciągle dostosowywana do potrzeb klientów. Korzystając z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia szczęścia, pomyślności oraz wiele uśmiechu i radości każdego dnia w Nowym Roku.

Zespół TEDGUM

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony