Aby móc skutecznie konkurować z firmami zagranicznymi, polscy przewoźnicy coraz częściej korzystają z usług wszechstronnych sieci serwisowych, takich jak Conti 360º Fleet Services. Sieć tworzy 147 serwisów zlokalizowanych na terenie całego kraju, z czego 80 świadczy całodobowo usługę ContiBreakdownService – usuwanie awarii ogumienia w ok. 2,5 godziny od zgłoszenia.
Wraz z rozwojem sieci rośnie ilość zrealizowanych zleceń. W 2011 roku było ich 3,8 tys., z czego 2,4 tys. wykonano w warsztacie, a 363 na trasie. W roku 2012 już po pierwszych trzech kwartałach ilość zleceń przekroczyła 3,9 tys., z czego prawie 2,5 tys. zrealizowano w warsztacie.
Conti 360˚ to program, który działa w 13 kluczowych krajach europejskich i współpracuje z serwisami w 24 państwach w ramach usługi ContiBreakdownService. Usługa jest skierowana do firm operujących głównie w transporcie międzynarodowym, chociaż do programu przystąpić mogą również firmy działające na rynku lokalnym. Dodatkową zaletą programu Conti 360˚ jest obsługa call w języku ojczystym, bez względu na to, w którym kraju będziemy z niej korzystać.
Polska jest zdecydowanym liderem w zakresie międzynarodowego transportu drogowego w Unii Europejskiej. W 2011 roku 25.000 polskich firm przewozowych, dysponując 145.000 samochodów, wykonało ponad 86.300 mln tkm (tonokilometrów) pracy przewozowej w międzynarodowym transporcie drogowym.
Komentarze (0)