
Nazwa sieci warsztatowej
Eurorepar Car Service (ERCS)
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Grupa Stellantis
Określenie działalności
Obsługa i naprawa samochodów osobowych i lekkich dostawczych (do 3,5 t).
Liczba zrzeszonych członków
96 warsztatów (stan na 31 grudnia 2024 r.)
Rodzaje usług
Przeglądy, naprawy – kompleksowa obsługa (z wykorzystaniem części Eurorepar) samochodów większości marek obecnych na polskim rynku (zakres świadczonych usług zależy od specjalizacji, do sieci należą również warsztaty blacharsko-lakiernicze).
Korzyści z członkostwa w sieci
Sieć warsztatowa Eurorepar Car Service to około 4000 punktów w Europie, w tym ponad 1000 we Francji i po kilkaset na głównych rynkach, jak Włochy, Niemcy i Hiszpania. Sieć jest także znana na innych kontynentach, głównie w krajach Ameryki Płd.
Przynależność do światowej sieci warsztatów, działającej pod patronatem jednej z największych grup producentów samochodów, daje szereg korzyści z członkostwa w sieci. Są to między innymi: identyfikacja obiektu, elementy wyposażenia recepcji i warsztatu (np. regały ekspozycyjne), ubrania warsztatowe, obecność informacji o warsztacie na stronie internetowej (eurorepar.pl) i w materiałach reklamowych, możliwość dostępu do dokumentacji technicznej, atrakcyjne warunki zakupu wyposażenia diagnostycznego, specjalistyczne szkolenia techniczne oraz możliwość udziału w licznych akcjach promocyjnych i marketingowych.
Zobowiązania członków
Wysoki poziom obsługi klienta, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i szkoleniach, wyposażenie dostosowane do zakresu świadczonych usług, przestrzeganie warunków umowy licencyjnej ERCS.
Struktura zarządzania siecią
Sieć tworzą niezależne warsztaty posiadające licencję ERCS przyznaną przez grupę Stellantis. Bieżący nadzór i wsparcie zapewniają terenowi koordynatorzy ds. części zamiennych i manager sieci Eurorepar Car Service.
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bieżące oferty przekazywane są za pomocą poczty elektronicznej i telefonicznie przez biuro obsługi klienta należącej do Stellantis platformy dystrybucji DISTRIGO. Ważną rolę w komunikacji pełnią terenowi koordynatorzy ds.
części zamiennych.
Dostawy i czas realizacji
Bezpośrednie dostawy dwóch magazynów centralnych DISTRIGO (Natolin k. Grodziska Mazowieckiego i Bielsko-Biała), a także z sieci kilkudziesięciu mniejszych platform logistycznych Distrigo-Relay rozmieszczonych na terenie całego kraju. Klienci mogą liczyć na jedną, a w wielu rejonach Polski na dwie dostawy zamówionych produktów dziennie (tzw. system TURBO-PRO).
Plany rozwoju
Przewiduje się, że na koniec roku 2025 sieć Eurorepar Car Service w Polsce będzie liczyć 120 punktów. To bardzo ważny element strategii, która zakłada budowanie i umacnianie korzystnych dla obu stron (warsztatów oraz Stellantis) relacji biznesowych. Pomaga w tym np. uruchomiony w połowie ubiegłego roku program flotowy dla wszystkich chętnych warsztatów ERCS.
Warunki przystąpienia do sieci
Liczba stanowisk naprawczych, personelu i wyposażenia dostosowana do zakresu prowadzonej działalności; schludny wygląd obiektu, zarówno warsztatu, jak i recepcji. Magazyn części zamiennych i parking, którego pojemność odpowiada liczbie obsługiwanych klientów.
Koordynator sieci
Grzegorz Ryś
Eurorepar Car Service manager
tel. +48 502 185 761
grzegorz.rys@stellantis.com
Komentarze (0)