1. Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Groupauto Polska Sp. z o.o.
3. Określenie działalności
Międzynarodowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Zakres wykonywanych prac obejmuje kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych oraz dostawczych wszystkich marek.
4. Liczba zrzeszonych członków
Blisko 250 warsztatów zrzeszonych w sieci na terenie Polski i ponad 5600 na świecie.
5. Rodzaje usług
Serwisy zrzeszone w sieci oferują szeroki zakres usług z zakresu diagnostyki, mechaniki, naprawy skrzyń biegów, układów hamulcowych, klimatyzacji, elektryki, blacharstwa, lakiernictwa i wiele innych. Lista usług oferowanych w poszczególnych serwisach dostępna jest na stronie eurowarsztat.pl.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Wizualizacja – mając na uwadze wysoki komfort i jakość obsługi klienta, dużą wagę przywiązujemy do wizerunku. Serwis otrzymuje wsparcie w wizualizacji obiektu. W oparciu o międzynarodowe standardy sieci tworzymy projekty dopasowane do indywidualnych potrzeb warsztatu.
- Szkolenia – oferta szkoleniowa kierowana jest bezpłatnie do uczestników sieci EuroWarsztat zarówno dla mechaników, pracowników biura obsługi klienta, jak i właścicieli warsztatów.
- Właściciele serwisów – cykliczne szkolenia, które mają na celu zwiększenie wiedzy z zakresu zarządzania serwisem, oraz poprawę efektywności oceny finansowej i operacyjnej przedsiębiorstwa.
- Doradcy serwisowi – celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy osób mających bezpośredni kontakt z klientem w zakresie przyjętych w sieci standardów obsługi klienta, sposobów komunikacji, dosprzedaży dodatkowych usług i produktów czy też metod radzenia sobie z tzw. trudnym klientem.
- Mechanicy – tematyka szkoleń z zakresu diagnostyki i naprawy pojazdów dostosowana jest do potrzeb warsztatów. W ubiegłym roku wprowadziliśmy poziom ekspercki. Jest to seria szkoleń praktycznych skierowana do najlepszych uczestników, wyselekcjonowanych z sieci. Dwudniowe szkolenia rozszerzają tematykę o praktyczne doskonalenie umiejętności.
- Marketing – poprzez ogólnopolskie i regionalne kampanie reklamowe i działania promocyjne zwiększamy rozpoznawalność marki wśród klientów ostatecznych. Organizujemy również promocje przeznaczone wyłącznie dla EuroWarsztatów, uzupełniając bogatą ofertę naszych dystrybutorów.
- Wsparcie techniczno-prawne – oferujemy wsparcie w postaci infolinii techniczno-prawnej, w zakresie nietypowych i trudnych usterek pojazdów oraz wiedzy prawnej dotyczącej prowadzenia warsztatu samochodowego.
- Program lojalnościowy EuroClub – zakupy realizowane u naszych dystrybutorów są premiowane punktami, które można wymieniać na nagrody związane z prowadzeniem serwisu.
7. Zobowiązania członków
Sieć EuroWarsztat nie narzuca zrzeszonym serwisom realizacji celów zakupowych, dlatego też jedynym zobowiązaniem serwisów jest uiszczanie opłaty z tytułu uczestnictwa w sieci i utrzymywanie standardów sieci. Ważne jest aktywne uczestnictwo w organizowanych przez sieć działaniach.
8. Struktura zarządzania siecią
Koordynator krajowy – cele strategiczne, zastępcy koordynatora – bieżące działania sieci, codzienny kontakt i współpraca z EuroWarsztatami.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bezpośredni kontakt z koordynatorami, newslettery oraz mailing.
10. Dostawy i czas realizacji
Ponad 200 punktów sprzedaży partnerów Groupauto Polska – czas i częstotliwość dostaw zależna od regionu.
11. Plany rozwoju
Kontynuacja wdrażania nowoczesnych narzędzi i systemów online.
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Przejście audytu koordynatora EuroWarsztat. Najważniejsze wymogi:
- aktywność w sieci,
- poczekalnia dla klientów,
- tester diagnostyczny,
- 3 stanowiska robocze.
Dane kontaktowe
Al. Jerozolimskie 56C
00-803 Warszawa
Komentarze (0)