1. Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Groupauto Polska Sp. z o.o.
3. Określenie działalności
Działalność serwisów zrzeszonych w międzynarodowej sieci EuroWarsztat obejmuje kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych oraz dostawczych wszystkich marek.
4. Liczba zrzeszonych członków
Ponad 270 na terenie Polski i blisko 6300 na świecie.
5. Rodzaje usług
Serwisy oferują usługi z zakresu: diagnostyki, mechaniki, naprawy skrzyń biegów, układów hamulcowych, klimatyzacji, elektryki, blacharstwa, lakiernictwa i wiele innych. Lista usług oferowanych w poszczególnych serwisach dostępna jest na stronie eurowarsztat.pl.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Wizualizacja warsztatu – z uwagi na wysoki komfort i jakość obsługi klienta dużą wagę przywiązujemy do wizerunku. Serwis otrzymuje wsparcie w procesie tworzenia wizualizacji obiektu, a każdy projekt jest tworzony z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i międzynarodowych standardów.
- Bezpłatne szkolenia – prowadzone przez trenerów z bogatym doświadczeniem w motoryzacji. Dzielą się na 3 bloki tematyczne:
– dla mechaników – tematyka jest dostosowana do potrzeb warsztatów, porusza zagadnienia z zakresu nowoczesnych systemów i układów w pojazdach. Wprowadzony przez nas poziom expert to seria zajęć doskonalących umiejętności praktyczne skierowana do najlepszych uczestników;
– dla doradców serwisowych – wzbogaca wiedzę osób mających bezpośredni kontakt z klientem w zakresie procesów obsługi, do sprzedaży usług i produktów czy metod radzenia sobie z klientem wymagającym. Nowością jest prezentacja materiałów zebranych w trakcie badania mystery shopper;
– dla właścicieli warsztatów – wiedza dotycząca zarządzania serwisem, bieżące zmiany legislacyjne.
- Wsparcie marketingowe – udział w ogólnopolskich i regionalnych kampaniach reklamowych oraz akcjach promocyjnych zwiększających rozpoznawalność marki.
- Wsparcie techniczno-prawne – dostęp do infolinii techniczno-prawnej, przyspieszającej naprawy nietypowych i trudnych usterek w pojazdach oraz pomoc w kwestiach prawnych dotyczących prowadzenia warsztatu.
- Program lojalnościowy EuroClub – zakupy realizowane u dystrybutorów są premiowane punktami, które można wymieniać na nagrody związane z prowadzeniem serwisu.
- Narzędzia online – oprogramowania dostarczane są bezpłatnie w ramach przynależności do sieci. GAP Portal, DMS i GNM, pozwalają zarządzać serwisem poprzez płynny przepływ informacji, łatwy sposób tworzenia zleceń serwisowych i szybką organizację pracy mechaników, są też dużym wsparciem w pozyskaniu nowych klientów.
7. Zobowiązania członków
Ważne jest aktywne uczestnictwo w organizowanych przez sieć działaniach. EuroWarsztat nie narzuca zrzeszonym realizacji celów zakupowych. Dlatego jedynym zobowiązaniem serwisów jest uiszczanie opłaty z tytułu uczestnictwa w sieci oraz utrzymywanie wysokich standardów obsługi i przeprowadzania napraw.
8. Struktura zarządzania siecią
Koordynator krajowy – cele strategiczne. Zastępcy koordynatora krajowego – bieżące działania sieci, codzienny kontakt i współpraca z EuroWarsztatami.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bezpośredni kontakt z koordynatorami sieci, poczta elektroniczna i tradycyjna, gazetka „Kurier”, coroczne spotkania, a także system do komunikacji z centralą sieci – GNM. Dzięki dostępowi do platformy serwisy uzyskują informacje o aktualnych promocjach, harmonogramie szkoleń i umowach ramowych. W celu podniesienia jakości i uproszczenia komunikacji został również uruchomiony system centrali telefonicznej z jednym numerem. Jego zadaniem jest sprawne połączenie dzwoniącego z odpowiednim działem w zależności od tematu rozmowy.
10. Dostawy i czas realizacji
Szeroka sieć sprzedaży u partnerów Groupauto Polska. Czas i częstotliwość dostaw są zależne od regionu.
11. Plany rozwoju
Wzmocnienie wizerunku sieci i aktywizacja komunikacji z klientem poszczególnych serwisów.
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pozytywne przejście audytu koordynatora sieci EuroWarsztat. Najważniejsze wymogi:
- aktywne korzystanie z potencjału sieci,
- biuro obsługi klienta,
- poczekalnia dla klientów,
- 3 stanowiska robocze.
Telefony regionów:
region 1: tel. 600 058 525
region 2: tel. 570 999 531
region 3: tel. 790 800 829
region 4: tel. 534 194 343
woj. mazowieckie: tel. 668 426 052
Komentarze (0)