Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Groupauto Polska Sp. z o.o.
Określenie działalności
Sieć warsztatów obecna na 5 kontynentach w 26 krajach, jedna z największych niezależnych sieci naprawczych na świecie. Zakres działalności obejmuje kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych i dostawczych różnych marek. Obsługujemy klientów indywidualnych oraz flotowych.
Liczba zrzeszonych członków
200 w Polsce i blisko 7200 na świecie.
Rodzaje usług
Diagnostyka, mechanika, naprawa skrzyń biegów, serwis układu hamulcowego, klimatyzacji, elektryki, blacharstwo, lakiernictwo i inne. Lista usług oferowanych w poszczególnych serwisach dostępna jest na stronie eurowarsztat.pl.
Korzyści z członkostwa w sieci
- Wizualizacja. Charakterystyczny i profesjonalny wizerunek pozwala wyróżnić się na rynku lokalnym i identyfikuje warsztat jako część zaufanej sieci. Serwis otrzymuje wsparcie przy tworzeniu wizualizacji, a projekty dopasowane są do indywidualnych potrzeb.
- Bezpłatne szkolenia dla uczestników sieci. Ich program oparty jest także na formule online. Tematyka dotycząca aktualnych zagadnień i problemów spotykanych w codziennej pracy serwisu:
– dla właścicieli – poszerzają wiedzę z zarządzania serwisem oraz poprawy efektywności finansowej i operacyjnej,
– dla doradców serwisowych – w zakresie sposobów komunikacji oraz sprzedaży usług i produktów. Zorganizowano m.in. szkolenie z obsługi i aktywności sprzedażowych w czasach SARS-CoV-2,
– dla mechaników – z diagnostyki i napraw nowoczesnych systemów oraz układów w pojazdach. Do najlepszych uczestników kierowana jest seria szkoleń praktycznych na poziomie ekspert.
- Marketing. Koordynujemy promocje i kampanie w celu wzmocnienia i uzupełnienia działań poszczególnych serwisów. W ramach ogólnopolskich kampanii reklamowych prowadzimy działania w formie marketingu cyfrowego i docieramy do klientów ostatecznych, m.in. w social mediach oraz w TV. Organizujemy również promocje wyłącznie dla EuroWarsztatów, uzupełniając bogatą ofertę naszych dystrybutorów.
- Wsparcie techniczno-prawne. Udostępniamy wsparcie w postaci infolinii w zakresie nietypowych i trudnych usterek pojazdów oraz wiedzy prawnej dotyczącej prowadzenia warsztatu samochodowego.
- Program lojalnościowy EuroClub. Zakupy realizowane u naszych dystrybutorów są premiowane punktami, które można wymieniać na nagrody związane z prowadzeniem i rozwojem serwisu.
Zobowiązania członków
Aktywne uczestnictwo w organizowanych przez sieć działaniach, szkoleniach i promocjach. Serwis zobowiązany jest do przestrzegania standardów sieci w zakresie wizerunku i obsługi klienta.
Struktura zarządzania siecią
Koordynator krajowy (cele strategiczne) i zastępcy koordynatora (bieżące działania, codzienny kontakt z EuroWarsztatami).
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Platforma komunikacyjna GNM łączy warsztat z klientem, dostawcą, dystrybutorem części i koordynatorami sieci. Informacje wysyłane są cyklicznie: papierowo, mailem i za pomocą newsletterów.
Dostawy i czas realizacji
Przynależność do Groupauto zapewnia bezpośredni dostęp do dystrybutorów części w całej Polsce. Czas i częstotliwość dostaw zależą od regionu.
Plany rozwoju
Rozbudowa wdrożonych narzędzi i systemów online oraz rozwijanie projektu flotowego.
Warunki przystąpienia do sieci
Najważniejsze wymogi:
- pozytywny wynik audytu koordynatora EuroWarsztat,
- BOK,
- poczekalnia dla klientów,
- 3 stanowiska robocze.
Komentarze (0)