Legenda elementów – wtrysk silnika
Samochody osobowe/FIAT/Bravo [07>13] (198)/1.9 MJ 150/Sedan 2-bryłowy/937 A 5.000 (110 kW) / [--/07>--/13] Bosch/EDC/16 C 39/-/Z filtrem cząstek
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E10 Centralka elektroniczna ABS
E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
E239 Moduł klimatyzacji
E3 Komputer pokładowy
E33 Jednostka sterowania automatycznej klimatyzacji
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
F11 Bezpiecznik 15 A
F16 Bezpiecznik 7.5 A
F17 Bezpiecznik 10 A
F18 Bezpiecznik 10 A
F19 Bezpiecznik 7.5 A
F21 Bezpiecznik 15 A
F3 Bezpiecznik 20 A
F35 Bezpiecznik 5 A
F37 Bezpiecznik 7.5 A
F51 Bezpiecznik 5 A
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
I1 Wyłącznik zapłonu
I13 Przyciski selektora regulatora prędkości
I155 Regulator ciśnienia oleju
I182 Wyłącznik bezwładnościowy
I2 Wyłącznik pedału hamulca
I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
K2 Szybka linia CAN
M1 Rozrusznik
M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzator
N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R80 Przekaźnik silnika wysokoprędkościowego i wentylatora chłodzącego klimatyzacji
R81 Przekaźnik silnika niskiej prędkości i wentylatora chłodzącego klimatyzacji
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S166 Czujnik temperatury paliwa oraz wody w paliwie
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min.
S50 Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
S6 Podwójny potencjometr pedału gazu
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S67 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
V10 Elektrozawór EGR
V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
V264 Elektrozawór wirowy z cyfrowym
czujnikiem pozycji
V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
V394 Elektrozawór przepustnicy oleju napędowego
X1 Złącze diagnostyczne
Z4 Opornik wentylatora chłodzenia silnika
Pin Funkcja
A01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A03 Nieokablowany
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A07 Nieokablowany
A08 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A09 Podwójny potencjometr pedału gazu – sygnał
A10 Czujnik temperatury paliwa i obecności wody w paliwie – uziemienie
A11 Czujnik temperatury paliwa oraz obecności wody w paliwie – sygnał
A12 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
A13 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Nieokablowany
A17 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A18 Nieokablowany
A19 Nieokablowany
A20 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A21 Nieokablowany
A22 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – uziemienie
A23 Nieokablowany
A24 Nieokablowany
A25 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A29 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja ujemna
A30 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A31 Podwójny potencjometr pedału gazu – sygnał
A32 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – sygnał
A33 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych –masa
A34 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
A35 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
A36 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
A37 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
A38 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A39 Nieokablowany
A40 Nieokablowany
A41 Nieokablowany
A42 Nieokablowany
A43 Nieokablowany
A44 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
A45 Podwójny potencjometr pedału gazu – uziemienie
A46 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A47 Nieokablowany
A48 Nieokablowany
A49 Nieokablowany
A50 Nieokablowany
A51 Szerokopasmowy czujnik lambda – włączanie
A52 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
A53 Nieokablowany
A54 ECU sterowania silnikiem – niezdefiniowane
A55 Nieokablowany
A56 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A57 Nieokablowany
A58 Nieokablowany
A59 Nieokablowany
A60 Nieokablowany
A61 Nieokablowany
A62 Nieokablowany
A63 Nieokablowany
A64 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
A65 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
A66 Nieokablowany
A67 Nieokablowany
A68 Nieokablowany
A69 Przekaźnik wentylatora wysokiej prędkości klimatyzatora oraz chłodzenia silnika – aktywacja ujemna
A70 Nieokablowany
A71 Wtyczka EUS panela wskaźników – nie określono
A72 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A73 Nieokablowany
A74 Czujnik temperatury paliwa oraz obecności wody w paliwie – sygnał
A75 Nieokablowany
A76 Nieokablowany
A77 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A78 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A79 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
A80 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A81 Nieokablowany
A82 Nieokablowany
A83 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
A84 ECU sterowania silnika – CAN Sygnał H
A85 Nieokablowany
A86 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2.5 V
A87 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
A88 Nieokablowany
A89 Nieokablowany
A90 Wentylator chłodzenia silnika i przekaźnik systemu klimatyzacji o niskiej prędkości – aktywacja potencjałem ujemnym
A91 Nieokablowany
A92 Nieokablowany
A93 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – przełączenie
A94 Nieokablowany
B01 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterowanie masą
B02 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterowanie masą
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Nieokablowany
B06 Elektrozawór zawirowań z cyfrowym czujnikiem położenia – uziemienie
B07 Nieokablowany
B08 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
B09 Nieokablowany
B10 Nieokablowany
B11 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
B12 Indukcyjny czujnik liczby obrotów – uziemienie
B13 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – zasilanie +5 V
B14 Nieokablowany
B15 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – sterowanie PWM
B16 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 1 – sterowanie masą
B17 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 4 – sterowanie masą
B18 Nieokablowany
B19 Elekrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
B20 Czujnik rozrządu Halla – masa
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – masa
B24 Nieokablowany
B25 Nieokablowany
B26 Nieokablowany
B27 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
B27 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
B28 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
B29 Nieokablowany
B30 Nieokablowany
B31 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 2 – zasilanie
B32 Nieokablowany
B33 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 4 – zasilanie
B34 Nieokablowany
B35 Elektrozawór zawirowań z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
B36 Nieokablowany
B37 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
B41 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
B42 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
B43 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
B44 Cyfrowy miernik masy powietrza – uziemienie
B45 Elektrozawór zawirowań z cyfrowym czujnikiem położenia – sterowanie PWM
B46 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 3 – zasilanie
B47 Magnetyczny wtryskiwacz Common Rail na cylindrze 1 – zasilanie
B48 Nieokablowany
B49 Elektrozawór dozowania paliwa pod wysokim ciśnieniem - masa
B50 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
B51 Nieokablowany
B52 Nieokablowany
B53 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
B54 Nieokablowany
B55 Nieokablowany
B56 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B57 Nieokablowany
B58 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B59 Elektrozawór przepustnicy oleju napędowego – sterowanie PWM
B60 Sterowanie PWM – elektrozawór EGR
Schemat:
Piny złącza po stronie okablowania
A = 94
B = 60
Komentarze (0)