Za nami siódma edycja targów Fleet Market. Wydarzenie odbyło się 24 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie, przyciągając ponad 4500 przedstawicieli firm.
Co istotne, nie były to osoby przypadkowe. Zwiedzającymi byli fleet managerowie, dyrektorzy administracyjni i finansowi. Bardzo liczną grupę stanowili przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Pośród wystawców dominowały koncerny motoryzacyjne. Sala numer trzy to głównie samochody dostawcze, takie jak Iveco Daily i Hyundai H350. Marki Opel, Renault, Citroën i Peugeot postawiły na prezentacje zabudów – zaczynając od chłodni, przez wywrotki, a na samochodach do przewozu koni kończąc.
Samochody dostawcze znalazły się także w sali numer jeden. Właśnie tam Ford pokazał swój model Transita w kilku wariantach, a Mercedes-Bezn – Sprintera. Na stoisku Volkswagena – produkowany w Polsce Volkswagen Caddy, a także szóstej generacji Transporter, zdobywca tytułu Van of the Year 2016.
Nie zabrakło propozycji dla menedżerów: nowe Audi A4, Audi Q7, RC i RX Lexusa, XF – limuzyna Jaguara, Range Rover Evoque, czy choćby przedłużane BMW serii 7. Po raz pierwszy w Polsce Infiniti pokazało kompaktowe Q30 – alternatywę dla tych, którzy za zbyt duży uważają model Q50. Nie mogło zabraknąć Mercedesa, na którego stoisku – poza klasą A, modelami GLA, GLE i GLE Coupe – można było zobaczyć nowość: Klasę V z pakietem AMG. Było i Volvo ze swoim XC90.
Na targach nie mogło zabraknąć firm finansowych, bez których współczesne floty nie mogą funkcjonować. Na piętrze zorganizowano z kolei panel konferencyjny, w tym roku poświęcony prawu i podatkom.
W trakcie targów przyznana została także coroczna nagroda magazynu „Fleet” – Fleet Leader, która powędrowała tym razem do Michała Soćko – fleet managera w firmie Carlsberg Polska. W ten sposób nagrodzono rozwijany konsekwentnie program „Bezpieczne Auto Carlsberga”, w ramach którego przeprowadzono ponad 120 szkoleń dla 1500 kierowców.
Fot. Fleet Meetings
Komentarze (0)