Sieć Premio w liczbach? 150 serwisów w Polsce i 2500 w Europie
Teraz sprzedaż także przez internet
To aktywny czas w sieci serwisów Premio i nie dotyczy to tylko wzmożonego ruchu w serwisach w związku z sezonem wymiany opon. Premio uruchamia sprzedaż opon online, czym przy okazji potwierdza, że otrzymana po raz piąty z rzędu nagroda Fleet Awards Polska to nie przypadek. Premio to sieć nowoczesna i nakierowana na rozwój.
Premio to blisko 150 punktów serwisowych w całym kraju, a liczba ta stale rośnie. Nowe lokalizacje, odpowiadające potrzebom klientów, oraz portfolio dostosowane do potrzeb to dwa główne kierunki rozwoju sieci. Usługi? Serwis olejowy, hamulce, układ wydechowy i oczywiście kompleksowa opieka nad oponami. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z marką Goodyear. Wsparcie tego potentata branży oponiarskiej pozwoliło na otwarcie 2500 serwisów samochodowych w całej Europie. Można powiedzieć, że połączenie know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem zrzeszonych serwisów stało się receptą na usługi na najwyższym poziomie i zadowolenie klienta, tak indywidualnego, jak i flotowego.
Sprzedaż online
Nowością w sieci jest sprzedaż online. Na stronie www.premio.pl klienci mogą kupić opony, ale też zarezerwować usługi samochodowe w wybranym serwisie i terminie. – Uruchomienie internetowej platformy sprzedażowej to naturalny krok w rozwoju naszej sieci. Od początku działalności Premio stawiało sobie za cel oferowanie wysokiej jakości usług serwisowych i innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku. Dzięki e-sklepowi konsumenci zyskają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz będą mogli skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego. To łatwy i wygodny sposób zakupu – mówi Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sieci detalicznej Goodyear w regionie Europy Wschodniej.
Wyszukiwarka pozwoli sprawnie odnaleźć odpowiednie opony do auta klienta. Po wyselekcjonowaniu najlepiej dopasowanego ogumienia można przejść do umówienia montażu i dodatkowych usług serwisowych. Na stronie pojawią się dostępne propozycje terminów w serwisach Premio położonych najbliżej wskazanego miejsca – domu czy biura. Dzięki temu wszelkie potrzeby związane z autem można załatwić podczas jednej wizyty w serwisie. Płatność oczywiście także online. Po zakończeniu transakcji użytkownik otrzymuje e-mailowe potwierdzenie rezerwacji, a na życzenie także esemesowe przypomnienie o planowanej wizycie.
– To kolejny krok Goodyeara w kierunku oferowania wygodnych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych konsumentów. Dzięki nowej platformie zapewnimy konsumentom większy komfort korzystania z usług Premio online – mówi Eddy Geerdink, dyrektor ds. marketingu sieci detalicznej w Europie.
Na www.premio.pl klienci sieci znajdą też fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Mogą również zapoznać się z ofertą usługową partnerów Premio.
Nagrody od flot
Wprowadzenie sprzedaży online to nowość w sieci Premio, ale na pewno nie zaskoczenie, bo przyzwyczaiła ona swoich klientów do reagowania na potrzeby i sugestie. Floty doceniają takich partnerów. Sieć Premio Opony-Autoserwis po raz piąty z rzędu została nagrodzona w prestiżowym plebiscycie Fleet Awards Polska. Marka zdobyła dwie statuetki, zwyciężając w głosowaniu w kategoriach „Obsługa i eksploatacja pojazdów służbowych” oraz „Serwis opon”.
Plebiscyt Fleet Awards Polska 2020 składał się z dwóch integralnych części – Wielkiego Testu Flotowego oraz głosowania internetowego. Nominowanych zostało 68 pojazdów i 15 usług. W głosowaniu brali udział fleet managerowie, osoby odpowiedzialne za zakup pojazdów do firm, dyrektorzy oraz przedstawiciele sektora MŚP.
– Te dwie statuetki to dla nas ogromne wyróżnienie potwierdzające, jak dużym zaufaniem darzą naszą sieć klienci flotowi. To także dowód na to, że przyjęta przez nas strategia działania przynosi zamierzone efekty. Od początku działalności Premio stawiało sobie za cel oferowanie wysokiej jakości usług serwisowych oraz innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku. Cieszymy się, że rzetelna praca serwisów Premio została potwierdzona kolejną nagrodą. Dziękujemy za każdy oddany na nas głos – mówi Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę. Organizatorem plebliscytu Fleet Awards jest magazyn „Flota”.
Komentarze (0)