Dwa miliony zł dla partnerów Inter Cars
Inter Cars S.A. po raz drugi nagrodził swoich najbardziej aktywnych partnerów. Sieć zainaugurowała także akcję “Nie klucz - Montuj produkty oryginalnej jakości”.
Po raz drugi w tym roku odbyła się “Gala Mistrzów Warsztatu”. W spotkaniu uczestniczyło blisko 400 właścicieli serwisów sieciowych zrzeszonych pod patronatem Inter Cars S.A. W konwencji wzięli udział także kluczowi dostawcy oraz reprezentanci sieci Perfect Service, która dołączyła niedawno do grona warsztatów sieciowych Inter Cars S.A. Przedstawiciele warsztatów podczas rozmów z zarządem Inter Cars S.A. poruszali przede wszystkim tematy dotyczące przyszłości rynku części zamiennych. Podczas dyskusji pojawiały się pytania o dalszą współpracę, zwłaszcza o umowy olejowe i regeneracje. Właścicieli serwisów interesowały także możliwości usprawnienia współpracy pomiędzy serwisami a dystrybutorem. Podczas spotkania zainaugurowano również II edycję największej ogólnopolskiej akcji promocyjnej “Nie klucz - Montuj produkty oryginalnej jakości”. Celem akcji jest wskazanie niezależnym serwisom samochodowym korzyści płynących ze stosowania przy naprawach części zamiennych oryginalnej jakości, pochodzących od dostawców produkujących na pierwszy montaż samochodów. Dla uczestników akcji przewidziano nagrody o łącznej wartości dwóch milionów zł. Podczas drugiego dnia spotkania uczestnicy spotykali się z dostawcami w specjalnie zaaranżowanych punktach informacyjnych. Podczas rozmów indywidualnych wymieniano informacje z dostawcami na temat nowych produktów i rozwiązań technologicznych oferowanych przez dostawców. Tego dnia wręczono także statuetki symbolicznej ręki trzymającej złoty klucz. Podczas uroczystej “Gali Mistrzów Warsztatu” zwycięzcy odebrali je z rąk Macieja Stuhra, który był jednym z gości specjalnych imprezy. W tym roku w 8 kategoriach zgłoszonych zostało18 nominacji, wyłoniono 6 zwycięzców. Grupa założycielska, która zainicjowała powstanie sieci Q-SERVICE i Perfect Service została wyróżniona w sposób szczególny, a moment ten został uwieczniony na wspólnym pamiątkowym zdjęciu. Spotkanie odbyło się w dniach 18-20 kwietnia w hotelu Gołębiewski w Wiśle.
Lista laureatów Gali Mistrzów Warsztatu 2008
Największy obrót w 2007 r. w grupie Q-Service
Zwycięzca:
Firma FHU “ZAKS” Mieczysław Kuczerajter z Koszęcina
Wyróżnienia:
Firma MOTO-MAŁEK ze Żnina i KRIS AUTO Krzysztof Grochowski
Największy obrót w 2007 roku w grupie AutoCrew
Wyróżnienia:
Zakład Mechaniki Pojazdowej Mirosława Dagila i Classic 3+ Zdzisław Wojtysiak
Zwycięzca:
AutoCrew Centrum Serwisowe Grzegorz Małecki
Największy obrót w 2007 roku w grupie Q-Service Truck
Wyróżnienia:
N.S.C. TRUCK Ciok Andrzej i TRUCK PARTNER Sp.z o.o.
Zwycięzca:
Bolesław Rafałko z firmy Albor
Największa wartość zamówień internetowych w 2007 r.
w grupie AutoCrew
Nagroda dla firmy ST PLUS Sanoka pana Adama Tabisza
Największe inwestycje w wyposażenie warsztatu w 2007 r.
w grupie Perfect Service
Nagroda dla Warsztatu Samochodowego Bogdana Krzyśko
Największy wartość zamówień internetowych w 2007 r.
w grupie Q-SERVICE Truck
Zwycięzca:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Auto Centrum “RYSTAL”
Wieczór uświetnił wspaniałym i energetyzującym występem Krzysztof Krawczyk - legenda polskiej muzyki, a po koncercie goście zostali zaproszeni na niepowtarzalny pokaz laserowy. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i mamy ogromną nadzieję, że to spotkanie pozostanie na długo w pamięci uczestników, a w przyszłym roku również nagrodzimy tych najlepszych, którzy wraz z Inter Cars S.A. rozwijają swój warsztat, utrzymując najwyższy standard usług.
Nagrody z okazji 10-lecia istnienia sieci Q-SERVICE i 5-lecia sieci Perfect Service (dla warsztatów najdłużej działających w sieciach) Z Q-SERVICE ASKO
Artur Skwarzyński, Fortuna Auto; Marek Olszewski, Pan-Mot;
Zygmunt Panufnik, Art. Motoryzacyjne;
Danuta Olszewska, Moto-Kowalczyk; Wiesław Kowalczyk, Auto-Magic s.c.;
Mirosław Kula i Waldemar Zaremski, Hit-Car;
Eugeniusz Młot-Service, Kazimierz Młot Zarzycki.
Z sieci Perfect Service
Moto Usługi Krzysztof Śmiegiera,
C&S Auto Serwis Jerzy Cytling i Andrzej Sęk ASO Daewoo Jerzy Grzegdala
Komentarze (0)