przekonuje Kässbohrer - happy end po trudnych testach
Glasurit i Kässbohrer są bezkompromisowi, gdy chodzi o wysokie standardy i jakość. W październiku 2005 r. obydwie firmy porozumiały się w sprawie najistotniejszych punktów współpracy.
Akcja
Historia rozpoczęła się wiosną 2004 roku w austriackim Eugendorfie prezentacją Linii 68. Glasurit prezentuje w Kässbohrer Transport Technik korzyści wynikające z zaawansowanych technologicznie produktów. Renomowany austriacki producent ciężarówek wydaje się zainteresowany.
Kulminacja: Po przejściu próby generalnej lakierowania ciężarówki Kässbohrer, lakiery wodorozcieńczalne Glasurit wyruszają razem z nią w świat.
Test!
W pierwszej połowie 2004 roku w Kässbohrer rozpoczęły się konkretne próby lakierowania prototypu pojazdu lakierami Line 68. Wyniki są doskonałe: szybka obróbka, duża oszczędność materiału, bardzo dobry stan lakieru nawierzchniowego, doskonała twardość powierzchni i połysk. Pomimo tych wszystkich zalet specjaliści nie byli zdecydowani na przejście na produkty Glasurit - system lakierniczy był po prostu za nowy. Zdecydowali, iż poczekają na zapowiadany lakier bezbarwny 924-68 i system wodorozcieńczalny Line 90 dla sektora CV (Commercial Vehicles).
Właściwa kombinacja
W pierwszym kwartale 2005 roku ruszyły dalsze badania: Glasurit Line 90 dla sektora pojazdów użytkowych, jak również już dostępny lakier bezbarwny 924-68 zostały dokładnie przetestowane. Część testów polegała na wylakierowaniu 120 m2 powierzchni transportera w kolorze srebrnym - znowu z doskonałym efektem. Zoran Jenic, mistrz lakierniczy sektora konstrukcji specjalnych pojazdów, odpowiedzialny za sprzedaż inżynier Horst Fössl, prokurent i kierownik Kässbohrer byli zachwyceni właściwościami obróbki, jakością i wysoką wydajnością Line 68.
Od lewej: Peter Moser, NFZ-technik Glasurit Österreich, Heinz Bauer, lakiernik KTT, Zoran Jenic, kierownik lakierni, Miomir Bugarcic, lakiernik KTT, i Jürgen Moritz, technik NFZ- Glasurit Münster. Z pomocą techników Glasurit Petera Mosera i Jürgena Moritza, obydwaj technicy Kässbohrer (KTT) lakierowali pojazd.
Wspólna przyszłość
Teraz padło tylko pytanie dotyczące czasu: po serii kolejnych testów latem 2005 roku Kässbohrer przestawia całkowicie lakierowanie renowacyjne w sektorze pojazdów specjalnych na technologię Glasurit Line 68. Termin ostateczny szczęśliwego zakończenia to 1 październik 2005 roku: produkcja rocznie ok. 600 transporterów, w pracach wykończeniowych używane są najnowsze lakiery i technologie lakiernicze spełniające wszystkie normy VOC - teraz i w przyszłości.
Lepiej niż kiedykolwiek: nowości Line 68
Farba bazowa biała (T002): Ulepszona biała farba bazowa (T002) Line 68 z jeszcze lepszą siłą krycia.
Line 90 dla CV: Nowa żywica i rozcieńczalnik umożliwiają stosowanie wodorozcieńczalnego systemu Line 90 w sektorze pojazdów użytkowych. Line 58: Nowy lakier nawierzchniowy 2K o obniżonym połysku nadaje się idealnie do lakierowania podwozi. 284-30: Nowy podkład nadający się do lakierowania pojazdów, gdzie efekt idealnie gładkiej powierzchni musi być na najwyższym poziomie. Wtedy przydają się doskonałe własności szlifierskie podkładu. W razie potrzeby może być również stosowany w systemie „mokro na mokro”.
Wszystkie wymienione produkty spełniają normy VOC.
Komentarze (0)