Następca opon dla lekkich ciężarówek Goodyear Cargo Marathon wydłuża przebiegi flot nawet o 10 tys. km, zwiększa efektywność paliwową i oferuje poprawioną przyczepność, szczególnie na mokrych nawierzchniach.
W odpowiedzi na wzrost znaczenia efektywności paliwowej i długości przebiegów dla kierowców indywidualnych i flotowych Goodyear, jeden z największych producentów ogumienia na świecie, wprowadza na rynek opony EfficientGrip Cargo przeznaczone dla lekkich ciężarówek. Uzyskanie lepszych parametrów jest możliwe dzięki zastosowaniu nowej mieszanki krzemionkowej i poprawionej charakterystyki zużycia bieżnika. Nowy produkt jest już dostępny na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Dłuższa jazda na jednym komplecie opon
Aby zaoferować dłuższe przebiegi, w oponie EfficientGrip Cargo wprowadzono dwie innowacje. Nowa mieszanka krzemionki w bieżniku zwiększa odporność opony na zużycie i poprawia trakcję na mokrych nawierzchniach. Zaprojektowany od nowa wzór bieżnika optymalizuje sztywność opony i sprawia, że ciśnienie w niej rozkłada się bardziej równomiernie, zapewniając tym samym lepszą styczność gumy z drogą. Dzięki tym zmianom floty mogą przejechać nawet 10 tys. kilometrów więcej3.
Większa oszczędność paliwa
Dzięki zastosowaniu sztywniejszej mieszanki bazowej i dodaniu specjalnej warstwy chłodzącej, opona wytwarza mniej ciepła niż poprzedni model, co przekłada się na zmniejszenie oporów toczenia o 18%.
Wyprzedza potrzeby
Martijn de Jonge, dyrektor marek opon użytkowych Grupy Goodyear w regionie EMEA: - EfficientGrip Cargo daje flotom lekkich ciężarówek to, czego potrzebują najbardziej: efektywnej kosztowo opony, która wystarcza na dłużej. Spędzając większość czasu w trasie, kierowcy tego rodzaju pojazdów cenią długie przebiegi. Ponadto biorąc pod uwagę długość kursów, bardzo ważna jest również efektywność paliwowa, która pozwala spełniać wymogi zarówno ekonomiczne, jak i ekologiczne.
Opona EfficientGrip Cargo już teraz spełnia wytyczne unijnych przepisów, które wejdą w życie w listopadzie 2018 roku w zakresie europejskiej etykiety, szczególnie jeśli chodzi o poziom hałasu zewnętrznego, oporów toczenia i trakcji na mokrej nawierzchni.
Do maja 2017 roku dostępnych będzie 28 rozmiarów, które pokryją 82% rynku opon.
Komentarze (0)