Castrol wprowadza nową aplikację, która nagradza niezależne serwisy za każdym razem, gdy kupują określone produkty marki Castrol, oraz daje właścicielom serwisów dostęp do wielu przydatnych wskazówek, szkoleń i materiałów wsparcia technicznego.
Właściciele serwisów korzystający z aplikacji Castrol Fastscan gromadzą punkty za zakup produktów marki Castrol: Edge, Magnatec, GTX, Transmax do samochodów osobowych oraz produktów Castrol do motocykli i mogą wymieniać te punkty na atrakcyjne nagrody spośród 10 różnych kategorii – w tym elektronikę użytkową i urządzenia AGD. Aż 300 serwisów, które jako pierwsze zarejestrują się w nowej aplikacji, otrzyma dodatkowo 1000 punktów powitalnych.
Castrol Fastscan to nie tylko program lojalnościowy, ale również dostęp dla użytkowników do zupełnie nowego centrum wiedzy oferującego wsparcie techniczne, instruktażowe nagrania wideo, a także merytoryczne artykuły na temat serwisu i konserwacji pojazdów. Castrol współpracuje z partnerami z branży motoryzacyjnej, aby tworzyć różnorodne treści skierowane do właścicieli niezależnych warsztatów.
Wszystkie serwisy nabywające produkty Castrol u autoryzowanych dystrybutorów mogą dołączyć do programu lojalnościowego Castrol Fastscan.
Więcej na: www.castrol.pl/fastscan
Komentarze (0)