Ogumienie

ponad rok temu  10.06.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

GT Radial Champiro FE1 – ze słonecznej Toskanii

Azjatycka marka Giti Tire powstała z myślą o podboju rynku Starego Kontynentu. Czy zdobędzie portfele użytkowników segmentów C i D? Wiele na to wskazuje. Nieprzypadkowo miejscem prezentacji walorów najnowszych opon GT Radial Champiro FE1 była Toskania.

Koncern w przeciągu dwóch dekad awansował do ścisłej czołówki światowych producentów ogumienia pod względem wolumenu, jak i przychodów. Marka GT (skrót od Giti Tire) jest jednym z 10 czołowych producentów opon na świecie, zarówno pod względem ilości, jak i obrotu. Z bogatym portfolio, w którego skład wchodzi marka GT Radial, koncern eksportuje swoje produkty do ponad 130 krajów, oferując kompletną gamę produktową zawierającą opony osobowe, SUV, dostawcze, ciężarowe i autobusowe. Wszystkie zakłady realizujące dostawy w Europie posiadają certyfikat systemu zarządzania środowiskowego zgodny z normą ISO14001, a nad rozwojem zaawansowanych produktów czuwa zespół inżynierów, pośród których wielu to wybitni specjaliści wcześniej pracujący na potrzeby liderów segmentu premium. Nic dziwnego, bo też najnowsza ich propozycja stanowi próbę zagospodarowania najszerszego segmentu rynku. Nieprzypadkowo też miejscem prezentacji GT Radial Champiro FE1 była słoneczna Toskania.
Wszechstronna opona, która gwarantuje komfort jazdy i niczym niezakłócony spokój w każdej sytuacji – tak jawi się najnowsza propozycja koncernu dedykowana przede wszystkim rodzinnym podróżom. Ogumienie dostępne będzie w 27 rozmiarach (od 175/65R15 do 225/55/R17) w indeksach prędkości między H i W, co stanowi 95,8% rynku docelowego.


- Opona ta została stworzona specjalnie dla Europy. Champiro FE1 powinna szybko stać się wiodącym modelem ogumienia do samochodów osobowych dla kierowców oczekujących długich przebiegów, bezpieczeństwa, cichej, komfortowej i ekonomicznej jazdy – powiedział Stefan Fisher, dyrektor Europejskiego Centrum Badań i Rozwoju Giti Tire z siedzibą w Hanowerze. - Nasza propozycja pozwala na uzyskanie dużych przebiegów przy zachowaniu doskonałych właściwości na mokrej nawierzchni. Nowy rodzaj mieszanki to obniżenie generowanego ciepła, dzięki czemu udało się obniżyć opory toczenia. Nowy profil opony zwiększa możliwości tłumienia nierówności, dzięki czemu opona jest bardziej komfortowa. Co nie bez znaczenia, pod względem emisji hałasu porównywalna jest z klasą premium.
Ogumienie zaprojektowano w europejskich ośrodkach badawczych i przetestowano na terenie Europy. Uczestniczyliśmy w pierwszej tego typu imprezie – poprzedzającej wprowadzenie ogumienia na rynek Europy. Miejsce testów drogowych nieprzypadkowe – kręte drogi Toskanii pozwoliły sprawdzać zachowanie pojazdów przy wysokich prędkościach i w ostrych łukach.

Pełna relacja z wydarzenia ukaże się w kolejnym wydaniu „Świata Opon”.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony