Firma Hankook, producent opon klasy premium, poszerza ofertę opon zimowych Ultra High Performance. Opony Winter i*cept evo2 zapewniają większe bezpieczeństwo podczas jazdy w warunkach zimowych, które, w przypadku Europy, stają się coraz bardziej zmienne. Asymetryczny profil, który otrzymał nagrodę Red Dot Design Award, stworzono z myślą o wysokiej klasy samochodach, takich jak luksusowe limuzyny oraz samochody sportowe. Opony Winter i*cept evo2 są dostępne także w wersji SUV, dostosowanej do wymogów segmentu pojazdów sportowo-użytkowych.
Firma Hankook dostarcza opony i*cept evo2 Ultra High Performance dla nowych modeli BMW 7 w rozmiarze 245/50R 18 H *RSC. Ponadto, w oponach różnych rozmiarów na sezon zimowy 2016, np. w modelach VW Passat i Touran, po raz pierwszy wykorzystano technologię SEALGUARD®. Wyjątkowy materiał uszczelniający SEALGUARD® umożliwia jazdę po przecięciu bieżnika opony o średnicy do 5 mm. Pozwala to na bezproblemową kontynuację jazdy mimo awarii ogumienia. Pojazdy wyposażone w opony samouszczelniające nie posiadają opony zapasowej, co pozwala na wygospodarowanie dodatkowej przestrzeni w samochodzie, zmniejszenie jego ciężaru, a także eliminację kłopotów związanych ze zmianą opony na poboczu. Oprócz zalet wynikających z bezpieczeństwa, produkty Hankook SEALGUARD® zapewniają komfort i przyjemność z jazdy, ponieważ konstrukcja tych opon nie różni się niczym od innych modeli bez tej technologii.
Śnieg, lód, szron, intensywne opady deszczu i mokre liście sprawiają, że jazda samochodem staje się bardziej niebezpieczna.
Nowe opony Winter i*cept evo2 oraz Winter i*cept evo2 SUV firmy Hankook wykorzystują ulepszone materiały i jeszcze lepsze rozwiązania konstrukcyjne w celu stawienia czoła tym wyzwaniom. Wykorzystano w nich nową, odporną na twardnienie w niskich temperaturach i wysoce rozproszoną mieszankę nano-krzemionkową, która poprawa przyczepność dzięki większej elastyczności powierzchni styku z ośnieżoną i mokrą drogą Ponadto, zwiększona powierzchnia styku uzyskana dzięki udoskonaleniu profilu opony przyczyniła się do poprawy parametrów jazdy na śniegu i mokrej nawierzchni, jednocześnie zmniejszając ryzyko akwaplanacji.
Zewnętrzna część asymetrycznego profilu opon Winter i*cept evo2 UHP firmy Hankook umożliwia skuteczniejsze prowadzenie i zapewnia lepszą przyczepność na śniegu, zaś jego wewnętrzna część zwiększa skuteczność hamowania na mokrych, ośnieżonych i zabłoconych drogach. Większa liczba krawędzi bloków profilu, skutecznie „wgryzających się" w śnieg, dodatkowo poprawia przyczepność. Specjalne, trójwymiarowe lamele umieszczone na całej długości zwiększają stabilność prowadzenia pojazdu w warunkach zimowych poprzez ograniczenie ruchu bloków i ich zużycia, jednocześnie usprawniając ogólne właściwości jezdne oraz maksymalizując przyczepność krawędzi. Poprzeczne szczeliny rozmieszczone pod odpowiednim kątem na wewnętrznej stronie profilu również poprawiają przyczepność na ośnieżonych drogach.
Dwa główne, szerokie rowki drenażowe o objętości zwiększonej o 30% zapewniają skuteczne odprowadzanie wody i błota. Poprawiają one przyczepność opon Winter i*cept evo2 firmy Hankook na śniegu i zapobiegają występowaniu akwaplanacji, zapewniając stabilność podczas jazdy na ośnieżonych i mokrych drogach. Ponadto, wzmocnione ścianki boczne i stopki wraz z szerszym barkiem i zoptymalizowanym blokiem opony gwarantują bezpośrednią reakcję układu kierowniczego, a także lepszą przyczepność na zakrętach i podczas jazdy na suchej nawierzchni.
Obydwa modele opon wraz z technologią SEALGUARD® są produkowane w wielu rozmiarach w nowoczesnym europejskim zakładzie firmy Hankook na Węgrzech.
Opony Winter i*cept evo2 dostępne są w rozmiarach od 16 do 20 cali, z bieżnikiem o szerokości od 195 do 295 mm oraz o profilu od 30 do 60, a także indeksie prędkości H, V oraz W, głównie w wersjach Extra-Load (XL). W sezonie zimowym 2016 opony z technologią SEALGUARD® będą początkowo dostępne w rozmiarach 215/60 R 16 H i 215/55 R 17 V. Opony Winter i*cept evo2 SUV dostępne są w rozmiarach od 16 do 22 cali, z bieżnikiem o szerokości od 215 do 295 mm oraz profilu od 30 do 70, a także indeksie prędkości od T do V.
Komentarze (0)