Polska Izba Motoryzacji i Szkoła Główna Handlowa organizują III edycję Podyplomowego Studium dla Menedżerów Motoryzacji.
Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się zarządzaniem lub przygotowujących się do zarządzania firmą motoryzacyjną, a więc prezesów firm, właścicieli i dyrektorów, głównych księgowych, a także kierowników funkcyjnych i specjalistów.
Uczestnicy
Poprzednie edycje okazały się prawdziwym sukcesem. Wzięło w nich udział ponad 90 menedżerów reprezentujących szeroko rozumiany rynek motoryzacyjny ? dealerzy samochodowi, koncerny samochodowe, importerzy samochodów, producenci części, hurtownie części, producenci i dystrybutorzy szyb, flota samochodowa.
Dealerów reprezentowali przedstawiciele takich firm, jak: AMS Chróścicki, Anro-Trade, Auto Centrum Golemo, Auto Motive, Auto Salon Dejon & Dąbrowski, Auto Viva, Auto-Mobil, Bilex, Carimpex, Dixi-Car, Euro-Centrum J.T. Dudojć, F.H.U. Rokicki, Jaszpol Sp. z o.o., Lexus Warszawa, Mazpol, Mercedes-Benz Sosnowiec, Pol Truck Service, Szewczyk, Toyota Marki. Przedstawiciele koncernów: General Motors Poland, MMC Car Poland, Peugeot Polska, Summit Motors Poland, Skoda Auto Polska. Przedstawiciele producentów i hurtowni: EBCC, Faurecia, Grupauto Polska, Hipol, Petro-Oil, Pilkington Automotive Poland, TBMECA Poland, Tower Automotive Polska, Remy Automotive Poland.
Absolwenci Studium mogą szczycić się dziś prestiżowym dyplomem Szkoły Głównej Handlowej i PIM.
Program
Studium stało się prawdziwą platformą wymiany doświadczeń dla ludzi z branży i szansą na zdobywanie kolejnych szczebli w karierze menedżerskiej. Pomysł stworzenia tego typu specjalistycznych studiów podyplomowych powstał w wyniku wnikliwych obserwacji rynku motoryzacyjnego. Rynek motoryzacyjny ulega ciągłym zmianom. Przedsiębiorcy tej branży, jeśli chcą być skuteczni, muszą dostosować się do nowych zasad i dostrzec potrzebę kształcenia kadr.
Skuteczne zarządzanie firmami i przedsięwzięciami wymaga profesjonalnej wiedzy i umiejętności o szerokim spektrum zarządzania, m.in. planowania i kontrolowania budżetów, zarządzania działalnością marketingową, doskonalenia zarządzania zespołem pracowników. Wymaga wiedzy o rynku, możliwości finansowania przedsięwzięć oraz wszelkich aspektów wspomagających profesjonalne zarządzanie.
Program studiów (dostępny na stronie www.pim.pl) został opracowany pod kątem obecnych, i mających nastąpić w wyniku otwarcia się rynku europejskiego i światowej globalizacji, zmian. Obejmuje on wiedzę o polskim prawie i otoczeniu branżowym, ale także analizowanie rynku w skali europejskiej
i globalnej. W ciągu rocznego cyklu (180 godzin zajęć) słuchacze mają także okazję przyjrzeć się pod okiem najlepszych fachowców licznym modelom sytuacji ekonomicznych, które mogą ich spotkać w codziennej działalności biznesowej. Ukończenie studium gwarantuje nie tylko pogłębienie dotychczasowej wiedzy i nabycie nowych umiejętności praktycznych, ale także potwierdzenie tej wiedzy zdobyciem świadectwa renomowanej uczelni ekonomicznej ? Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Szczegóły organizacyjne
Aby wziąć udział w III edycji, która rozpoczyna się w październiku 2006 roku, trzeba się pospieszyć. Liczba miejsc w każdej edycji jest ograniczona. Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej, na której znajduje się programu studium oraz warunki przyjęcia.
Szczegółowych informacji udzieli Państwu także pani Małgorzata Zborowska, e-mail: zborowska@pim.pl,
tel. 600 00 32 39.
Komentarze (0)