To naczelne hasło firmy in.pro., wyznawane od 25 lat – od chwili założenia. Ze swoimi produktami w dziedzinie design’u, wygody, bezpieczeństwa i zabawy – wszystkimi jakości OE – in.pro. stał się marką spełniającą zarówno wymagania najwyższej jakości, jak i innowacyjności.
W 2005 roku firma dodatkowo oferuje “wszystko, co uczyni samochód bardziej zabawnym”, ponieważ nowa linia produktów in.pro.SPORT przenosi prawdziwie wyścigowy sprzęt na drogę.
Jako partner OE, in.pro. od lat współpracuje z przemysłem motoryzacyjnym. Nowa linia produktów in.pro.SPORT oferuje obecnie atrakcyjne akcesoria dla tych klientów, którzy są zainteresowani sportem i tuningiem. Akcesoria mają jakość OE (oryginalnego sprzętu) i certyfikację TUV, ponieważ dzięki wieloletniej współpracy z przemysłem samochodowym i kontaktami z wieloma dostawcami wszystkie produkty z nowej linii zostały opracowane, przetestowane i seryjnie wyprodukowane razem z ekspertami z branży. Każdy artykuł in.pro.SPORT jest oznaczony jako markowy produkt technicznym logo in.pro.engineering.
Historia sukcesu in.pro. zaczęła się razem z podnośnikami do szyb. To, co w 1978 roku było standardem jedynie w luksusowych sedanach, zostało zmodernizowane i unowocześnione, a dzięki rozsądnej cenie dostępne dla prawie każdego pojazdu. W ten sposób idea zorientowanego na klienta i przede wszystkim postępowego dostawcy akcesoriów samochodowych stała się rzeczywistością. Dzisiaj, ponad 25 lat później, in.pro. należy do wiodących na świecie specjalistów akcesoriów samochodowych. Zazdrosne spojrzenia i udoskonalona jakość życia wewnątrz samochodu to cechy produktów in.pro. sprzedawanych na całym świecie.
Optyczna modernizacja, na przykład poprzez design produktów in.pro., takich jak tylne światła, to część portfolio produktów firmy, razem z artykułami bezpieczeństwa, jak na przykład systemy alarmowe czy czujniki parkowania. Oczywiście, za pomocą akcesoriów in.pro. można również znacząco zwiększyć komfort w pojeździe. Tak różnorodni jak produkty in.pro. są klienci firmy, która ma swoją siedzibę w Henstedt-Ulzburg niedaleko Hamburga. Produkty in.pro. można znaleźć zarówno przy produkcji samochodów, jak i przy tuningu. Ale również klasyczne samochody, takie jak Golf II lub VW Corrado, mogą być wyposażone w dużą liczbę akcesoriów, które firma wciąż opracowuje. In.pro. stale ustala nowe trendy w technologii i design’ie. – Elastyczność we wszystkich naszych liniach produktów to nasza siła” – wyjaśnia Ralf Kotarba. Jako dyrektor zarządzający w in.pro. prowadzi firmę razem z Frankiem Kunze. – W ten sposób jesteśmy w stanie szybko i efektywnie reagować na nowe i specjalne serie od producentów. Indywidualne rozwiązania to nasz program.
Duży dział rozwoju i współpraca z branżą to podstawa rozwoju nowych produktów, innowacyjnych pod względem technologii i projektu. Sprzedaż odbywa się przez warsztaty, firmy tuningowe, znane firmy realizujące zamówienia pocztowe. Najlepsze spośród partnerów sprzedaży mają certyfikat jako partnerzy in.pro. W Niemczech jest w sumie 4.000 punktów sprzedaży. Dodatkowo in.pro. oferuje pomoc techniczną poprzez gorącą linię, co jest wyjątkowe w tej branży. Co więcej, in.pro. współpracuje z dealerami na całym świecie, którzy sprzedają ich produkty za granicą. Firma wciąż poszukuje partnerów na polskim rynku. Zainteresowani mogą się kontaktować pisząc na adres: in.pro. Herstellungs- und Vertriebs GmbH, Brahmkoppel 5, D-24558 Henstedt-Ulzburg, Niemcy. W 1996 roku firma przeniosła się do Henstedt-Ulzburg, gdzie zajmuje 3.400 m2 powierzchni, otrzymała certyfikat ISO, stworzyła miejsca pracy dla 50 pracowników oraz własną agencję marketingową. W 2003 roku obrót przedsiębiorstwa wyniósł około 18 milionów euro. Nowy nakład katalogu zawierającego 140 stron został wydany na początku kwietnia 2005 roku. Również tegoroczną nowością jest katalog in.pro.SPORT, oferujący informacje o nowej linii produktów in.pro. “Wszystko, co podkręca samochód” – z tym motto in.pro. od 25 lat entuzjazmuje coraz więcej kierowców na całym świecie.
Komentarze (0)