Dlaczego Integra Car 7?
Integra Car 7 to kompleksowe oprogramowanie przeznaczone do obsługi warsztatów i serwisów samochodowych, tworzone przez firmę z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej i informatycznej.
Dzięki innowacyjnym i praktycznym funkcjom system znacznie usprawnia organizację pracy serwisu, a także pozwala zwiększyć przychody z prowadzonej działalności. Modułowa budowa umożliwia dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i sprawia, że jest optymalny zarówno dla małych, jak i dużych firm.
Integra Car 7 to nowoczesne narzędzie mające szereg funkcji:
- planowanie pracy serwisu,
- zlecenia i historia napraw,
- wycena napraw i dane o przeglądach,
- obsługa magazynu, fakturowanie,
- szybka obsługa dostaw,
- wbudowany katalog części zamiennych,
- raporty ułatwiające zarządzanie firmą,
- rozliczenia prowizyjne mechaników,
- powiadomienia SMS/MMS i przypomnienia o okresowych naprawach.
Obsługa magazynu części i opon
Program posiada funkcje usprawniające obsługę magazynu i sprzedaż części. Pozwala na:
- import elektronicznych faktur od dostawców (ponad 120 formatów),
- drukowanie etykiet towarów przy wykorzystaniu drukarek etykiet,
- posiada bazę ponad 1 mln zamienników umożliwiającą efektywniejsze wykorzystanie zmagazynowanych towarów.
Przejrzysty grafik napraw
Moduł pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze, oraz właściwie zarządzać czasem pracy mechaników.
Katalog wyceny napraw
Pomyłki przy ustalaniu cen usług to straty dla każdego serwisu. Katalog zawiera przejrzysty interfejs graficzny umożliwiający szybką wycenę napraw. Dostępne są także listy czynności serwisowych, jakie należy wykonać dla konkretnego pojazdu przy określonym przebiegu.
Serwis i przechowalnia opon
Moduł zawiera szybkie zlecenia dotyczące wymiany opon dla serwisów i warsztatów Fast Service. Główne funkcje modułu to m.in. przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu oraz kartoteki towarowe opon z ich rozmiarem, danymi z etykiety EU (głośność, opór toczenia, przyczepność), opisami i zdjęciami bieżników opon oraz danymi dotyczącymi felg (rozmiar i rozstaw śrub).
Serwis blacharsko-lakierniczy
Program obejmuje dedykowane zlecenia przeznaczone m.in. do szybkiego i graficznego opisu uszkodzeń pojazdów, łatwej ewidencji dokumentacji szkody, zdjęć oraz wypożyczonych aut zastępczych. Obsługuje niezależny magazyn dla mieszalni lakierów. Grafik napraw umożliwia rezerwację terminów z podziałem na stanowiska, np. blacharnia, lakiernia, zbrojownia.
Integra eCommerce Solutions
Innowacyjna platforma internetowa do sprzedaży części i opon. W systemie zintegrowano około 50 katalogów różnych marek samochodów. Zamiast korzystać z wielu programów, można o wiele szybciej i łatwiej wyszukiwać oraz zamawiać części w jednym systemie. Platforma jest zintegrowana z oprogramowaniem ERP do obsługi firmy Integra Car 7.
Aplikacje mobilne Smart Workshop 2.0
Integra Car 7.6 współpracuje z aplikacjami mobilnymi na smartfony i tablety.
Innowacyjne aplikacje przeznaczone dla doradców serwisowych i mechaników wspierają proces przyjmowania pojazdu od klienta, transfer informacji z zakresem naprawy do mechanika, a także komunikację z klientem.
Najważniejsze nowości w programie:
- obsługa drukarek fiskalnych online,
- możliwość wydruku numeru NIP na paragonie,
- obsługa mechanizmu podzielonej płatności „split payment”,
- generowanie plików JPK_FA, JPK_MAG zgodnych z najnowszymi wymogami,
- nowa baza pojazdów kompatybilna z TecDoc 2019,
- funkcje wspierające dostosowanie firmy do wymagań związanych z RODO,
- nowa baza zamienników do efektywnego wykorzystania posiadanych towarów,
- weryfikacja kontrahentów i numerów kont bankowych na tzw. „białej liście” Ministerstwa Finansów,
- możliwość obsługi nr rejestrowego BDO dotyczącego gospodarowania odpadami,
- funkcje dotyczące ewidencji i raportowania serwisu klimatyzacji.
Kontakt:
tel. 94 348 92 22
www.integra.com.pl
biuro@integra.com.pl
Komentarze (0)